TJ

Alla inlägg under november 2014

Av tj - 14 november 2014 14:08

 

Nu jäklar!   


 

Av tj - 14 november 2014 09:17

Tjenixen allesammans.
Idag är jag tillbaka på gamla praktikplatsen. . . . Gamla och gamla, förra veckan, , haha
Idag är min handledare i Halmstad så det innebär lite tidigare dag inte helt fel med att sluta kl 3. Bakning är på schemat idag med så mycket trevligt !

Over and out for now /T

Av tj - 13 november 2014 22:03

Kära nån!


Har ingen aning om vad jag ska blogga om i dag. Jag vägrar emellertid att berätta om dagen, hehe! Det gör jag ju alltid annars.

Vi får titta på ett klipp i stället. Har ni sett idolernas reklamfilm pantamera? I så fall kan ni se den här:

Jag brukar också ha för vana att titta på torsdagshäng med två idoler. Men det gör man ju inte om man inte är insatt.   


 


Av tj - 13 november 2014 08:11

Tjenare på er!
Ja enligt mig är ju halloween över men undrar vad man fått med sig hemifrån ändå. . .

Ja idag blir det i alla fall exakt samma som innan i veckan, fika med fralla, geléhallon, dumle och frågesport. Vid detta laget är jag väldigt säker på svaren om jag säger så xD

Nästan vecka så har jag ett nytt uppdrag och det är att spela lite bakgrundsmusik till fikat för vi hittade ett elpiano på ett av ställena och de ska finnas på ett till så väldigt roligt för mig ?

 

Av tj - 13 november 2014 00:01

Hej!

 

I dag har jag haft askul med Dewey decimalklassifikationen. Börjar bli riktigt duktig. Okej, nu ska vi inte överdriva! Det är fortfarande mycket kvar att lära sig. Jag har renskrivit mina anteckningar och gjort i ordning övningar till alla som har missat introduktionen. Det är ju en massa sjukdomar som går nu. Har stor lust att publicera det här för er också, bara för att jag blir så stolt när jag läser det jag själv har skrivit. Egentligen har ni ju ingen nytta av det, men det finns kanske någon mer som är intresserad. Jag förvånas faktiskt hur roligt jag tycker att det är. Blev nästan som en chock!

 

Vet inte hur många av er som har sett introduktionsfilmen än? Vad säger ni, speglar den bloggen på ett bra sätt? För er som inte hann läsa bloggens verksamhetsmål så kommer de här:

 

 

Av tj - 12 november 2014 09:06

Tjenare på er alla läsare
Nu tänkte jag nämna en bra sak. Det är att vi finns på Facebook som TJ. Det står som webbplats så det ni behöver göra är att gilla på sidan och sen får ni får ni aviseringar när de händer något som det brukar funka.
Rätt bra om ni vill veta om de händer något speciellt, omröstning eller röstning. Tävlingar o.s.v.?
Tjing!


 

Av tj - 12 november 2014 08:38

Hej hopp på er.
Bilden är på praktiken, nu till skillnad från de första två veckorna håller vi till i ett personalrum. De verkar ha gott om rediga rum xD
I dag väntas två besök på två ställen så det innebär godis på två ställen samt samma frågesport, haha nu kan jag väl frågorna utantill?

 

 


In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards