TJ

Alla inlägg under maj 2015

Av tj - 31 maj 2015 15:00

 

 

Nu får vi smaska!

 

 

Av tj - 31 maj 2015 13:49

 

Jag tror jag står fast vid mina gamla ord!


I går var vi och åt på strandpaviljongen i Osby för att fira mamma och mormor, och jag kan inte säga att jag är mer än nöjd. Maten som vi fick var okej, men där fanns inte så mycket att välja på. Det verkade dessutom som att jag inte maskerade missnöjet så värst bra. Det är extra svårt för mig när man ska behöva le stort och för då känns det verkligen påklistrat. Jag har ärvt det så jag är sån. Man ska inte krusa alltför mycket heller... Det viktigaste är ju ändå att mamma och mormor är nöjda och det verkar de vara. Mina känslor i det här avseendet kan kvitta och kaffet räddade dessutom kvällen även om det var dyrt.


I eftermiddag ska vi få smaska på tårta!

 

 

Av tj - 31 maj 2015 11:30

Tjenare på er allesammans!!!!

Ja nu har det varit Budapest, det har varit segelveckan och mycket annat som är det sista racet i skolan. Modevisningen får jag inte glömma som var nu i fredags.


Det har gått fort... Otroligt fort den sista tiden och man hinner inte känna efter eller hänga med i svängarna som tiden tar.

Snart är det dags att gå till Arbetsförmedlingen också... Gud hur ska detta gå  


Ha en fortsatt bra söndag och gratta mor på mors dag !

             

Av tj - 30 maj 2015 00:30

 

Stort grattis Anton Hysén! Efter att ha laddat min mobila plånbok tre gånger så vann han till slut! Så jäkla stolt och lycklig är jag över honom.


 

Av tj - 28 maj 2015 20:47

 

Klicka på bilden för bättre kvalitet!

 

Nu har jag äntligen fått lite tid över till att skriva om Jurtjyrkogården. Haft det riktigt kämpigt med min XML-programmering. I går övervägde jag att beklaga mig inför lärarinnan och säga att jag förmodligen inte kommer klara kursen. Men hon gav mig de rätta verktygen att jag nu programmerar som aldrig förr. Inlämning är nästa vecka, så jag är upptagen ett tag till.   


Ta hand om er! Puss och kram!

Av tj - 25 maj 2015 23:21

 

Snart somnar jag...

 

Seminariet gick jättebra! Vi var dock alla lite trötta efter den härliga helgen. Jag var ju nästan lite död i går (det kanske jag skrev också...), men var ändå tvungen att läsa igenom mina klasskamraters texter. Det var verkligen värt den ansträngningen eftersom det var grymt bra texter och i dag höll vi en intressant diskussion om social interaktion och acceptans och sånt som intresserar mig väldigt mycket.


Vad händer den här veckan?

Jag ska programmera och skriva lite omdömen om de senaste böckerna jag läst hade jag tänkt. Jag ska även titta över frågelådan och om jag får tid över så tänkte jag sitta lite med Måns och ESC. Det är inte mycket kvar av den digitala kursen nu, men det innebär inte att jag är ledig. Tvärtom skulle jag vilja säga. Tre stora laborationer väntar på mig den här veckan. Det känns förjävligt rent ut sagt, då jag inte känner för att programmera, men jag kan ju inte strunta i laborationerna om jag vill bli godkänd.


Nu börjar jag se suddigt så jag får säga god natt till er allihop! Puss och kram!

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards