TJ

Alla inlägg under juli 2015

Av tj - 31 juli 2015 18:15

Hej på er allesammans !
Idag har jag utforskat Helsingborg lite mera på egen hand. Nu när tjejen är och jobbar så är det ju lite tid som blir över.

Imorgon låter det som att det ska bli en båttur med några kompisar till oss och shoppa lite i Danmark ?

Några bilder från dagen kommer efter ?
Ingen special kommer inte idag eftersom jag inte har något internet. HA en riktigt bra helg
Mvh/T

Av tj - 29 juli 2015 15:37

 

I dag har jag invigt mitt wii igen efter några avstängda månader. Blir aldrig av att jag spelar själv hemma då det är roligare att vara två. Men nu när jag tänkte komma i form så passar Wii Fitness och Job Island perfekt.

Som komplement gav jag mig ut i spåret och det var riktigt skönt den här gången. För en grym prestation blev det sedan en belöning med ostsmörgåsar och en kopp varm choklad. Vi avslutar det här motionspasset med lite sommarläsning och då står deckaren av Maria Lang på tur. Jag vill ju veta vem som dränkte kvinnan i badkaret...

 

   

 

 

Av tj - 29 juli 2015 07:15


 
   

Av tj - 27 juli 2015 16:40

 

Glatt hemkommen från tandhygienisten som beundrade min tandborstning. Dessutom kunde jag hämta ut mitt reserverade exemplar av Magnus Härenstams biografi på biblioteket. Så nu ligger jag i soffan och avnjuter hans berättelser, medan jag inspirerades av T's idé att göra korta filmer med olika dagshändelser. Här är mitt första försök...


  


Antagligen kommer jag besvara en del frågor under kvällen, annars kommer de senare i veckan. Har inte så stor lust att sitta vid datorn och redigera i dag! Jag hoppas att ni har förståelse för detta.   


Ha en fortsatt bra dag!

 

 

Av tj - 26 juli 2015 21:06

 

Efter ett givande telefonsamtal, en vacker regnbågsblomma och en rolig dag med T måste jag säga att jag är nöjd med min namnsdag!  

 

Måtte jag nu bara påminna mig om att leva upp till mitt namn, som den skattmästare jag är...

 

 

Av tj - 26 juli 2015 20:45


 


Av tj - 26 juli 2015 12:59

 

Jag har verkligen funderat över allt som skrivs på Aftonbladet och sånt....

Jag menar kom igen.

.  

Detta är ju bara ett exempel..

När vi läste samhällskunskap på gymnasiet så tog vi upp massmedia i ett kapitel. Hur media påverkar oss som lever i samhället. Speciellt tänker jag på att vi tydligen måste veta allt och jag tycker personligen allt om fel saker...

   


Menar, måste alla få läsa hela tiden om mord och bomber, krig och allt sånt... Det finns väl dubbelt så mycket mer som är roligt som media kan skriva om kan man tycka, problemet att lösblad säljer med död och hemska saker...

 

Håller ni med så gilla detta inlägg......

 

Av tj - 25 juli 2015 22:00

   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards