TJ

Alla inlägg under juni 2014

Av tj - 11 juni 2014 11:02


Kommentera in om ni känner igen denna artist    

   

Av tj - 11 juni 2014 10:50

 

3 Stycken hittade denna gång, Sweeeet!   

 

Av tj - 10 juni 2014 22:13

Tjenare på er !


Film-krabb!

Idag skulle jag och en kompis bland annat spela in film.  

Det gick ju lite sämre än väntat xD Att spela in filmen gick bra och jag tror att det hade blivit en bra film om bara de små snuttarna kommit in i datorn.

Hennes mobil blev i stället återställd till en äldre version så mängder av saker försvann som tråkigt var och filmerna puts väck.. 


Det blir ett nytt försök imorgon ^^   


Badet väntar!


Ja som det står så är det snart dags för att bada lite i det härliga badet igen. Haha värsta lyxen att kunna bada bubbelpool varje kväll!

Ha det gött!!

 

 

Av tj - 9 juni 2014 23:36

Oj! Är klockan redan så mycket. Ja, i dag har jag stått i för att göra födelsedagsfesten så bra som möjligt i morgon. Syster yster fyller år. Och dessutom ska vi tacka för min tid på Hovshaga filial.

Under våren har jag och syster yster skrivit dagbok tillsammans. Det är den jag under kvällen har renskrivit och skissat på hennes släktträd. Hon kommer minst sagt att bli förvånad tror jag.


Det som däremot är uppseendeväckande när det gäller mig är att jag har bakat. Tre olika sorter tills i morgon! Det bör också påpekas att syster yster kommer ha en tårta med sig. Så vi ska nog bli mätta.

 

Nu måste jag sluta. Jag skriver med tandborsten i munnen och ska ställa väckarklockan. Måste upp tidigt för att fixa med det sista och så. Inget eget skrivande eller annat har det blivit i dag, men att ha jobbat så nära syster yster är också roligt.


God natt   

 

 

Av tj - 9 juni 2014 10:56


Tjenare på er!!


Lite roliga saker hittar man allt runt sjön. Det var igår med en kompis, riktigt fint väder för en gångs skull kanske jag ska säga ^^ Det är bara att se filmerna och se lite på bilderna så säger det hela dagen.   


 


 

 


 


 

Av tj - 8 juni 2014 14:18

Som vanligt är det att gilla inlägget när man hittat felet, ni får såklart kommentera in det men huvudsakligen gilla så ser vi hur mågna som klarar denna  

   

Av tj - 8 juni 2014 11:53

Tjenixen på er!

Jag har tänkt lite på en sak, ja tro det eller ej ^^ 

Men jag tänkte vi skulle se hur intresset är. Till fredag då min fredagsspecial går så kunde ni läsare få önska någon låt som jag då skulle försöka spela på min Tyros. Sen gör vi samma i några fredagar så får jag se om det kommer in några önskemål alls, annars är det ju bara att stanna  


Men kommentera in låtar så ska jag försöka ge mig på någon av dem.


 

Av tj - 7 juni 2014 23:42

Tjenare och godkväll på er !!


Idag har jag bland annat tagit mitt första dopp i vårt spabad och vad härligt det var då !!

Det var den känslan av att inte vilja röra sig sen ^^ Dels för att det var så jäkla kallt att gå upp men såklart för att det var så himla skönt med värmen.    


Har också varit med en kompis en stund på dagen och nu håller jag på att se film så en trevlig lördag har det blivit.


Ha det gött på er !! 


     

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards