TJ

Alla inlägg under april 2013

Av tj - 5 april 2013 18:00

Hej på er!


Helgen är kommen och jag ska fira farmor bland annat. Det kommer troligen att bli mycket givande då vi ska äta ute på kinaresturang.   


Ha en bra helg

 

Av tj - 4 april 2013 22:57

Tja ;)


Det har varit en lång dag med mycket teori och hjärnarbete. Inget fel i det visserligen men hjärncellerna vet vad de orkar. Roligt var ändå att jag och T började spela en låt på hans keyboard efter skolan. Det gick sådär i början men slutet sitter perfekt.


Efter ett bad kommer jag nu att lägga mig. 

Godnatt från mig.


 

Av tj - 4 april 2013 21:28

Hej allihopa! Nu har vi tittat på Navy CIS! Det har blivit som ett program följ mig-program. Varje dag är det något nytt mord eller något sånt som de måste ordna. Det är så komiskt att vi är en riktigt mord-familj, Morden i Midsomer, så denna och några andra. Att tänka på vad man ser på tv:n kan vara roligt ibland!  

 


 


 

Av tj - 4 april 2013 16:57

   


Av tj - 4 april 2013 14:42

Hej på er alla. Förvånad känsla men det är redan helg, imorgon har bara några lektion men inte alla och jag är en av de alla som inte har. Som sagt.. Helg ?? Känns för tusan som ett till påsklov. 


Det är ju inte något fel med helg men när man väl vill göra saker och i skolan, då blir man ledig och när man vill bara bort från allt, då är det alltid många veckor kvar, den känslan typ....


 

Av tj - 4 april 2013 14:08

Nu är det såhär, denna gången var deltagandet snålt och vi har två anmälda, jag får be J om hjälp här senare idag. Det går inte att säga vem som ska vinna än så det kommer senare idag.


Ha det gött!!


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards