TJ

Alla inlägg under januari 2018

Av tj - 5 januari 2018 00:28

Det var inte alls självklart att det skulle bli någon video med årskrönika. Speciellt inte eftersom jag haft en väldigt stor frånvaro på YouTube sedan innan. Men det blev en i alla fall. Njut av 2017 tillsammans med bloggen innan vi lägger det mesta bakom oss och blickar fram mot ett nytt spännande år här på bloggen och livet i allmänhet.

 


 

 

Av tj - 4 januari 2018 18:11

Hej allesammans ! Önskar er god fortsättning på det nya året!!
Ska försöka klippa ihop lite olika snuttar film så att jag kan göra en film över nyår.

Just nu väntar jag på bussen som ska ta mig in till ronneby, på lördag ska jag vara ledare tillsammans med ett gäng andra på ett LAN.
Jag är i alla fall förberedd med min nya monster-lapptopp, har redan värmt upp den med sina några dagar nu ;)

I veckan har jag på jobbet haft 5-kamp och imorgon hoppas jag att jag ska få tid till att göra mitt musikquiz som jag har förberett :D

Idag har vi varit och badat med våra ungar på fritids, också hejat på dem som hoppade hopptorn:)

Ha nu en fortsatt bra kväll!

Bjuder på en bild från nyår, godkväll mvh/T

Av tj - 3 januari 2018 20:45

GOTT NYTT ÅR allesammans!


Hoppas ni hade en riktigt grym nyårsafton och fick njuta av massa raketer och äta gott. Kanske var ni på en fest någonstans och fick skaka loss. Ja, det finns många sätt att fira ett nytt år och för min del valde jag att tillsammans med T och hans sällskap fira in det nya året i Kallinge. Med från Växjö var också Emma. Hur exakt firade vi då? Ja, det var en hel del tävlingar och lekar med massa fina priser som man kunde vinna. Själv vann jag en After Eight och i julklappsspelet fick jag bland annat skrivblock, ljus och en snöglob. Det vill jag påstå är riktigt bra och trevliga priser. Efter lite mat fortsatte kvällen med quiz och vid tolvslaget blev det äntligen fyrverkerier. Även om det var mindre raketer som sköts upp i år på området var det ändå tillräckligt för att kalla det ett gott nyårsfirande. När väl raketerna gått upp i rök gick vi in och spelade Med andra ord och åt glass innan vi lade oss. Jag var ovanligt trött så jag däckade direkt.


Nyårsdagen blev väldigt lugn där alla mer eller mindre var lite trötta efter kvällen innan (precis som förväntat). Vi spelade lite wii innan vi åkte hem. En tidigare skolkamrat till T från gymnasiet var snäll och skjutsade oss hem. Väl hemma var det tänkt att jag skulle börja plugga direkt, men jag var så trött och inte direkt sugen heller för den delen. Så efter lite Agnetas nyårskarameller blev det faktiskt sängen ganska omgående.

 

I två dagar har jag nu gjort det sista på min tidslinje över mediehistorien. Jag har haft fullt fokus på den och nästan inte gjort något annat, det är därför jag bloggar förrän nu. Som kompensation tänkte jag visa er en poster. Jag är mycket nöjd efter allt slit!


Önskar er allt gott så hörs vi snart igen …


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards