TJ

Alla inlägg under oktober 2015

Av tj - 23 oktober 2015 22:50


 

Av tj - 22 oktober 2015 18:14

Tjenare på er!

Idag har jag tittat på en liten fisk som jag har skaffat till SIP. Så nu är den där med alla de andra fiskarna som finns där.

Namnet som den fått tycker jag passar väldigt mycket. Miltor. Ett väldigt fint namn på en fisk som också knyter an till minnen!

Sen var jag självklart tvungen att spela pingis i typ två timmar, då överdriver jag inte utan det gjorde vi nog allt!
För mig när det kommer till pingis så är det mycket roligare när jag inte spelar match. Det blir någon kortslutning i kroppen som gör att jag blir mycket sämre under match så därför är det så mycket roligare att bara köra! På så sätt blir man bättre också!

Tyvärr ska snart min pingispartner tillbaka till Frankrike. Han är volontär och ska snart tillbaka, vilket är mycket tråkigt eftersom han är riktigt bra och riktigt sjysst!


En bild på fisken och hej med er!!  


    

Av tj - 21 oktober 2015 23:01

     

I dag kom beskedet att jag får betyget Väl Godkänt på den förra kursen. Jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen. Är extremt lycklig just nu. Ett akademiskt VG har höga kriterier och jag kan bara drömma om att få det. Känns på något sätt overkligt.


PBL pågår för fullt och gruppen håller nu på med sina respektive områden. Jag är så tacksam för att jag får använda mitt eget material i det här då jag under VFU:n gjorde en del användaranalyser. Men det har varit svårare att sammanställa samtalen än jag först trodde. Hoppas nu bara att jag hinner klart med allt som ska bli färdigt!


God natt!

 

Av tj - 21 oktober 2015 12:30


 

Av tj - 20 oktober 2015 15:19

Tjenare på er!!

Till er som röstade, tack för den och vilken majoritet.


Ny skylt som får avsluta detta inlägg! Glöm inte att skriva in enmansorkestern på youtube där ni hittar lite från när jag spelat!

Här bjuder jag på dagens låt och säger hej!



  

Av tj - 19 oktober 2015 23:35

God kväll på er allesammans!

 

Nu så har projektarbetet äntligen dragit i gång med dunder och brak. Tillsammans med fem personer ska vi skriva en rapport om kompetensutveckling hos medelåldersmänniskor, vilket jag faktiskt ser fram emot. Den roliga biten är uppbyggnaden kring biblioteksverksamheten och hur användarna interagerar med varandra. Det är redan många olika åsikter i gruppen, men jag tror vi kommer klara det galant.

 

Dagen har i princip gått åt till att skapa en mall för hur vi ska arbeta med projektet. Men det är bara delvis sant för jag har påbörjat Holly Blacks (upphovsman till Spiderwick-serien) ungdomsbok Dockskelettet som jag är väldigt fängslad vid. Samtidigt läser jag in mig om nordiska väsen då jag köpte en välillustrerad bok om det i Ullared för någon helg sedan. Veckorna blir så tråkiga om de bara ska få fyllas med studier och sånt. Mycket roligare med berättelser tycker jag.

 

Ni får ha det så bra så hörs vi!

 

 

Av tj - 19 oktober 2015 22:29

Under texten ser ni två bilder.

Dessa utgör ämnet i detta inlägg!  Jag har tänkt att byta ut den MVH/T som jag har för närvarandet. Tänkte att vi kunde göra liter roligt av detta och låta er ha ett hörn av kakan. Kommentera 1 eller 2. Som ni förstår så är det ju ettan som är överst.

Ni vet att ni inte behöver ha ert namn heller utan bara något. Men som sagt kommentera in så får vi se,, läsarna bestämmer   


      


 



 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards