TJ

Alla inlägg under april 2015

Av tj - 7 april 2015 20:22

Hej på er!
Idag har J och jag kastat lite pil. Inte bara idag utan också igår! Det märks också på så sätt att sommaren är på god väg. Ni vet när saker åker upp som vattenpistoler, badmintonrack, piltavlor. Då vet man att det blir bättre! Men ja måste säga att efter en hel vinter så har jag verkligen lagt av mig lite och det är ju vanligt XD

Ser nu tillsammans med familjen på lite film så vi hörs allesammans

Mvh/T

Av tj - 6 april 2015 23:48

Hallå allesammans!


Då var man hemma igen efter några avkopplande dagar ute på landet. Det blev inte så mycket gjort mer än promenader, en tur till Hässleholm och lite påsk- kombinerat med födelsedagsfirande. Men påsken behöver ju inte vara så märkvärdig. Det blir ju vad man gör det till. Jag uppskattar att få komma ut på landsbygden och släppa tankarna på studierna. Man behöver liksom ladda om batterierna emellanåt... och det gör man ju bäst med sin familj. Jag tackar alla som firade påsk med mig.

 

 


Nu drar vi igång ytterligare en gång, men vi kommer att göra det lite långsammare än förut. Jag behöver inte lägga in en extra växel förrän nästa vecka. Åh, vad jag önskar att den här veckan kunde skynda på sig lite så jag får komma ut i verkligheten. VFU är ju utbildningens bästa tillfälle att få glänsa och visa framfötterna. Man kan ju till och med skapa kontakter inför sitt framtida yrkesliv. Jag är så taggad!


Hoppas ni hade en grym påskhelg med mycket godis och mys. Puss på er!


 

Av tj - 6 april 2015 01:19

Hej på er allesammans!!

En mycket sen kväll har det blivit då sagan om ringen har gått på tv.

Sådant slutar typ alltid klockan 2 eller liknande....


Mer om helgen i alla fall! Vi var i helgen på ett värdshus och åt påskmiddag och då var det jag, tjejen, ena systern, ena storebror, mamma och pappa. Mycket god mat för den delen och mycket lite "orka röra på sig" syndromen efteråt! 


Fler bilder!


                 

Av tj - 5 april 2015 11:56

Tjenare på er !!

Så trevlig helg jag har haft och snart är det slut på den och lovet tar vid. 


Lite bilder kan ja bjuda på nu     

Kommer mera sen!!


     

Av tj - 1 april 2015 10:47

 

Klicka på bilden för bättre kvalitet.


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards