TJ

Alla inlägg under maj 2014

Av tj - 7 maj 2014 15:34

Tjenare!!!!


Då har vi haft 3 av våra 4 teateromgångar! Det har varit mycket lyckat och tror alla som har gått har gillat det. 

Det kom ju ungefär 90 st första då det var för allmänheten med familj och vänner och nu har skolan sett och i nästa vecka på tisdag är den sista!


Jag är så glad över att Sanna kvalade in sig, inte så förvånande med den låten vi har och vilka hon mötte så det var riktigt kul!

 

Nu är det snart dags för att äta så ha det gött!


   

Av tj - 6 maj 2014 23:41

 

 

Kära nån! Jag har haft tankar på annat, så har inte lagt ut startfältet. Jag tvivlar dock på att ni gråter över det särskilt mycket.


1. Armenien - Aram MP3 - Not Alone

2. Lettland - Aarzemnieki - Cake To Bake

3. Estland - Tanja - Amazing

4. Sverige - Sanna Nielsen - Undo

5. Island - Pollapönk - No Prejudice

6. Albanien - Hersi - One Night´s Anger

7. Ryssland - Tolmachevy Sisters - Shine

8. Azerbajdzjan - Dilara Kazimova - Start A Fire

9. Ukraina - Mariya Yaremchuk - Tick Tock

10. Belgien - Axel Hirsoux - Mother

11. Moldavien - Cristina Scarlat - Wild Soul

12. San Marino - Valentina Monetta - Maybe

13. Portugal - Suzy - Quero Ser Tua

14. Nederländerna - The Common Linnets - Calm After The Storm

15. Montenegro - Sergej Cetkovic - Moj Svijet

16. Ungern - András Kállay-Saunders - Running

 

 

Av tj - 6 maj 2014 23:37

Det kommer in många frågor och det är roligt. Eftersom jag och T inte kommer ses på ett par veckor senareläggs svaren. Så ni har tid att ställa ännu fler. Svaren ska nämligen göras i ett videoinlägg. Vi har inte glömt bort er!

 

 

Av tj - 6 maj 2014 11:54

    

Grannens katt vilandes på mattan.

 

 

Av tj - 6 maj 2014 09:15

          

Klicka på bilderna för bättre kvalité.


 

Av tj - 5 maj 2014 22:49

Tjenare på er allesammans!!

Det har inte hunnit bli så mycket skrivande de sista dagarna. Det är självklart när jag nu ska förbereda mig inför imorgon med friluftsdagen som vi håller i för en skola. Ikväll har jag och min "gruppkollega" planerat klart. Det är nu klart att jag måste pallra mig upp klockan 6 på morgonen^^


Vi vill vara före alla andra för att reka!   En spännande dag för att på kvällen så är det också teater Robin Hood som vi har satt upp. Det är ju också semifinal 1 av Eurovision och Sverige kvalar då!!!   '

 

Godnatt på er!

 

Av tj - 4 maj 2014 22:38

Hallå hallå!


Så var man hemma igen efter en helg hos pappa. Det blev en kort i och för sig. Ett dygn ungefär. Faster och kusin har ju fyllt år. Så det var ju dags för sammankomst igen. Den ena 40 år, den andra 20 år. Gissa vilken av dem som fyller vad.  


Det blev i alla fall en kväll fylld av skratt, mat och musik. Till och med lite dricka.

I slutändan hade vi musiktävling. Och det var knappt man kunde nånting. Men plötsligt dök det upp och då blev det poäng.


I dag har jag tagit det lugnt. Skrivit och läst. Håller på med Stephen King nu. Har redan hunnit läsa ut Carrie. Jag kommer att recensera boken också, fastän jag utvärderade filmen. Boken ger ju som alltid mer.


Hej hopp!

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards