TJ

Alla inlägg under maj 2014

Av tj - 16 maj 2014 09:30

Tjenare på er!!


Hur många klarade?

Ja eftersom det är tre hjärtan så gissar jag på att det var tre st denna gång som lyckades lista ut felet så till er bra gjort.

Nej föresten, en kommentar fick jag också in så 4st!   


Svaret:

   

Av tj - 16 maj 2014 00:26

Tjenare, god kväll på er!


Glöm inte:

Ja glöm inte bort att slänga ett öga på menyavdelningen ibland under fliken T's ord och bilder eftersom jag skriver ut info om te.x  när fredagsspecialen kommer ut, om det är röstning eller som nu när vi planerar att vara på alla frågor vi fått. 


En nyttig ruta så spana in och var lite mer uppdaterade i förväg!  

 

Av tj - 16 maj 2014 00:14

Haha tja på er!

Allmänt:

Ja då har vi kört lite Mario Kart på kvällen, natten. Det är allt tur att vi börjar kl 10. 


Frågestunden:

Ja angående frågestunden så vill vi gärna svara nu såklart. Saken är att J och jag ses på helgerna och nu har vi inte varit hemma samtidigt.   

Det kommer i alla fall att bli kul att göra klippet och för förhoppningsvis att se det med!

 Tills vidare ha det gött!

 

 

Av tj - 15 maj 2014 21:32

Kära nån! En hel hushållsrulle har nästan gått åt den här gången. Det är ovanligt att förkylningen härjar så här hårt. Vanligtvis räcker det med halsont. Men de senaste dagarna har man fått snyta sig lite mer än vanligt. Och så de svidande ögonen också.

Man skulle kunna tro att det har blivit mycket gjort vid datorn då... Nej, det har jag inte orkat. Förkylningen har tagit på min energi. Den som får liv i alla karaktärer. Fan också! Det var väl onödigt.

Nåja, nu är man på benen igen och filialen har kallat. Böckerna väntade på mig i en trave. Jag står ju för skyltningen av Pride exempelvis och en del böcker till skyltningen hade kommit med leveransen. Så nog hade jag att göra alltid.

 

Nåväl. Ha en fortsatt bra dag. Den är snart slut i och för sig...


 

Av tj - 14 maj 2014 21:25


Tjenare på er!!

Även fast molnen fortfarande står under solen så har dagen varit mycket rolig!  

Det är lustigt vad teater kan vara roligt.

Det som har stått ut i dagens lektioner var "frys" och "Maffia" som vår klass verkar älska så mycket^^


Denna gången kan jag faktiskt säga att det gick bra också.

Kan ju förklara "Frys" Det är två och två igång, två st börjar med en scen, när ledaren säger "Frys" ska skådespelarna stå stilla. En ny kommer då upp och byter av en av de andra, vilken som helst. Han ska sedan hitta på något annat, det kan vara precis vad som helst. Det var hur kul som helst och om jag får goo från de som är med på filmen får ni se lite också ^^ 

 En go dag helg enkelt   

   

Av tj - 13 maj 2014 11:07

 

Efter dagar med jobb och ESC har jag tappat bort det viktigaste. Men nu jäklar! Nu ska det skrivas. Ska bara äta upp riskakan först.   

Arbetsförmedlingen har också uppmanat mig om att söka sommarjobb. Ja, jobb över huvud taget. Och det har jag gjort också! Herregud, somliga fattar inte vilket jobb det här kräver. Men men, man ska inte klaga.


Tack för mig!

 

 

Av tj - 12 maj 2014 22:56

När ni hittat felet gilla inlägget så får vi se vem som kan gilla först efter hittat fel  


   

Av tj - 11 maj 2014 19:04

 

Så var årets tävling till ända. Och det blev den skäggiga damen som vann. Vår favorit Nederländerna kom tvåa och Sanna kom trea. Inte dåligt alls. Ett stort grattis till Conchita Wurst från Österrike.   


  

Betygsättningen från i går.

 

1 poäng = Fy, 2 poäng = Så där, 3 poäng = Bra och 4 poäng = Underbar. Alla bidrag får därför poäng och som lägst 2 poäng och som högst 8 poäng. A är också farmors betyg om någon undrar.

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards