TJ

Alla inlägg under maj 2013

Av tj - 22 maj 2013 19:14

  



 

Av tj - 22 maj 2013 18:00

 

 

Resultatet av inspelningen av fyra olika personligheter.

Samlingsmontaget innehåller: Jonathan, Johannes, Joel och Jemos (inklusive Jesper själv).

 

 

Av tj - 22 maj 2013 17:30

 

 

Den nya State of Drama skivan har kommit och många uppskattar den. Petter skrattar över sin nya cd men strax börjar fler i hans trakter att uppskatta den. Det hela tycks sluta kaotiskt när Leona föreslår att bryta cdn i flera bitar.


 

Av tj - 22 maj 2013 17:07

       

 

Det var en gång en svensk, en rysk och en norrman som skulle byta hjärnor. 
Ryssen sa: 
- Jag vill ha en norsk hjärna! 
Då sa svensken: 
- Varför det? 
Ryssen: 
- För att den är helt oanvänd!

Av tj - 22 maj 2013 12:45

Tja alla goa människor!


Nu förbereder jag mig för en tur ute på sjön! IVÄ-gänget ska lösa något slags uppdrag idag och det i lag, spännande!


Ni får såklart höra mera senare idag om hur det gick och då hoppas ni på att få höra att jag fick bada och jag på att jag slipper hahaha!!


Ha det gött!


 

Av tj - 21 maj 2013 19:45

   

Musiklyssnaren kl. 17.30


   

7th Heaven kl. 18.00

 

 

Av tj - 21 maj 2013 19:05

Hej på er!


Roligt att så många har hittat hit. För er som har besökt oss tidigare ser ni nu den nya headern och designen. T och jag är väldigt stolta över att få presentera bloggen i den fas som den faktiskt är i nu. Tillsammans har vi en slogan Together we create och vi hoppas att ni läsare också ska kunna känna er delaktiga i just det skapandet. Under sommaren som snart börjar ser vi fram emot vad vi och ni läsare tillsammans kan göra för bloggen.   

 

Idag på multimedian blev mitt slutarbete klart där jag ger klassen en interaktiv utbildning i ämnet Släktforskning. Man får lära sig hur man hittar sig själv och sina närmaste.


 

Av tj - 21 maj 2013 19:01

Tja, ni ska höra på en sak.


Jag vet inte om jag sagt det innan men i alla fall. Vi som har datorer och nu slutar trean kan köpa eller lämna tillbaka dem.... Men varför ska vi lämna tillbaka tre år gamla datorer som är urkassa? Så att företaget kan slänga dem eller vad??!!

Om vi skulle köpa dem så skulle de kosta 2500 kr ungefär! Medans våra ettor som har mycket bättre datorer skulle kosta något runt 1000 något.


Detta är något som är så sjukt! 


Hoppas inga andra treor har detta problemet!


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards