TJ

Alla inlägg under mars 2013

Av tj - 24 mars 2013 21:37

Hej allesammans. Idag har vi haft en spelade med Marion Galaxy. Vi ha också varit ute och gott en bra bit, fick lite kalla kinder. Nu ligger jag i sängen och ser Facebook, hur den kom till.


Såg ni Sverige Irland förresten? Gud vilken besvikelse... Jag brukar inte se fotboll men den missade jag inte !


 

Av tj - 24 mars 2013 15:09

Hej på er!


Är hemkommen från en liten tur i skogen. Naturligtvis insåg jag att en kamera skulle man haft med sig när jag väl gick på stigarna. Det är inte heller lockande att gå ut där igen men kanske senare i veckan kanske.


Idag funderar jag på att se igenom klippen från gårdagens inspelning. Dessutom börjar det bli dags att planera hur jag vill bygga upp nästa produktion. Det var inga små grejer som man fick bära hem så inte alls frestande att ta hem allt igen. Men vi får se helt enkelt.


Snart kommer också en ny kategori i bloggen. Där uppdateras lite kort om vad som händer i min skrivarvärld. Kort sagt lite små nyheter om hur det går, vad som kommer osv.

 

 

Av tj - 23 mars 2013 16:28

 

Just nu fattas bara en bild till att reklamfilmen Musiklyssnaren ska bli komplett. I april väntas sedan ett långt redigeringsprocess. Det är osäkert när ni läsare får se reklamen eftersom alla medverkande inte ville publiceras.

 

      

 


 


Av tj - 23 mars 2013 11:00

Tjena mittbena på er allesammans! Som ni är medvetna om så har reglerna för denna blogg skärpts.

Om ni inte har läst dem så klicka här. Detta har givit resultat. Det är så himla roligt att det är folk som redan har börjat använda er egna hörna! Det är så roligt! Det går till så att när vi sedan läser det så kommenterar vi ett eget inlägg där det står till vilka vi svara och skriver svar på så sett. Om ni kikar in så ser ni exakt hur jag menar!


vet ni vad som skulle vara roligt, om vi fick igång en diskussion mellan er läsare men det kommer säkert, är så glad att ni börjat använda den för att de ger oss en stor möjlighet att de vad ni tycker!! GOOD WORK!


 

Av tj - 23 mars 2013 10:57


 


Av tj - 21 mars 2013 23:13

Hej!   


Äntligen har bloggen fått sina nya valda färger och till det en header. Ni trogna läsare har säkert också lagt märke till lite förändringar i menyavdelningen till vänster. Imorgon kommer mer introduktion till dessa. Då kommer även lite regler att publiceras.


Idag så var skoldagen lagd ute på Linnéuniversitetet. Det var musikens dag och bestod av massa föreläsningar. Eftersom jag går ljud och bild inriktningen var det istället för den vanliga dagen. Jag lyssnade på två stycken innan jag tröttnade. Det var inte det att personerna inte var intressanta men det var liksom inte min grej.


Nu har vi fått ny design iaf och hoppas att ni läsare uppskattar den som vi.   

 

     

Av tj - 21 mars 2013 14:34

HEJ!!

Äntligen har vi ett program som kommer göra TJ's header snyggare än någonsin!! Anledningen till att ni fått vänta nu ett tag tils vi byter till de färger vi ska ha m.m är att vi just har letat efter ett bra program !! Hittade det idag så ska lära mig det.

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards