TJ

Alla inlägg under mars 2013

Av tj - 14 mars 2013 14:40

  Vinnaren kommer imorgon i T's fredagsspecial.



 

Av tj - 13 mars 2013 22:55

 

Det var hemskt vad man förnyar sig nu för tiden.    /J

Av tj - 13 mars 2013 17:35

   


 

Av tj - 13 mars 2013 16:17

Tjabba   


Jag kan nu efter min lektion glatt meddela att det blir musikreklam och en liten film med Johannes & Jonathan. Hur detta sedan utartar sig får vi se :).


Nu ska jag jobba lite med Vislanda innan jag lagar middag.    /J

Av tj - 12 mars 2013 19:29

Hej alla i klassen som läser detta! Nu missade ni allt något mycket smaskigt och gott på lektionen. Vi läste lite i boken och sedan bestämde vi oss helt plötsligt för att fina, åh vad ni missar va, hihi!   

 

 

 

   

Av tj - 12 mars 2013 16:33

NI glömmer väl inte nu att anmäla er de sista dagarna, imorgon innan torsdagen?! Det är roligt om vi får riktigt många med!

Nu ska vi åka och bowla, jag hoppas jag vinner idag.


Ha det gött allesammans!!!


   

Av tj - 12 mars 2013 15:49

 

Idag har man bara haft 40 minuters lektion innan man blev fri. Jag valde att lägga tid på mitt skrivande då och sen ta mig ner till stan med mamma. Där hittar man ju alltid lite skit som man drar hem.    /J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards