TJ

Alla inlägg under mars 2013

Av tj - 16 mars 2013 11:05

 


Vi har varit tillsammans i snart 2 år. Jag ska försöka att övertala henne till detta med Fredagsspecial. Ska väl kunna lura in henne i det. 

Ja J och jag ska se efter vilka vi inte har spelat in så återkommer vi    Tack för dina frågor!!


 

Av tj - 16 mars 2013 11:02

Ni som läser och gillar denna blogg kan ju tänka lite på dessa saker   Det är alltid kul att höra folks åsikter om de man skriver om. 



     




Av tj - 16 mars 2013 10:48

Hej på er allesammans! 
Nu har vi precis ätit frukost här hemma. Snart ska vi nog ta och kila ut en stund i det helt underbart goa vädret!!!

Ikväll så blir det bio och då är det Oz- The Great and Powerful. Vi tror mycket på denna film så det ska bli spännande att se den så får vi se om den svarar upp emot våra förväntningar  


   

Av tj - 15 mars 2013 15:44

Tjo!


Det är märkligt vad fort veckorna går. Det känns nästan som det var igår som jag och T sjöng på vinnaren av Melodifestivalen. Nu har en hel arbetsvecka gått förbi en. Det har varit lite redovisningar och sedan mycket enskilt arbete. 


Strax så ska man åka till pappa och då får man se hur helgen blir. I övrigt så har hälsoprojektet i idrott satt igång nu så då kommer man träna och genomgå olika moment. Mer en annan gång om det kanske :)


/J

Av tj - 15 mars 2013 14:33

 Nu har jag avslutat vår omröstning. Ni ser själva vad ni tyckte. Kan ni inte bara kort förklara vad ni menar med tävlingar ?? Eftersom vi har haft en hel del sådant men ingea deltagande. På gästboken går det bra att skriva detta. 

Vi önskar att våra läsare använder den oftare så det hoppas vi blir verkligehet   

Mer inlägg med oss? Visst absolut går det att ordna ska ni se   

 

Mycket stort tack till er som deltog. Ni hjälper oss att forma bloggen så att den blir ännu bättre!


 

Av tj - 15 mars 2013 14:11


Detta spel är livsfarligt! Man blir beroende verkligen, haha! För er som inte vet hur det går till så ska jag beräta.

Man hittar spelet på Facebook. Det heter candyCrush eller något sånt. Man ska hjälpa någon figur att komma fram tror jag. Man låser upp banor och hjälper bland annat en drake och en maskin på vägen. 


Det är riktigt dåligt, när man inte kan klara vissa levlar. Dom borde tänka lite på det för vissa har suttit fast på en level i 74 dagar.. Ni kan räkna veckorna själva.. Då tröttnar man, men testa själva så ser ni snart beroendet, haha..

 

   

Av tj - 15 mars 2013 13:47


Inget att göra men jag har märkt att jag har sa Robert Stjärnberg men det är såklart Robin Stjärnberg. Sorry!


http://stjerna4ever.bloggplatsen.se/


 

 

Av tj - 14 mars 2013 20:10

Hej på er allesammans ! Nu på kvällen så har jag varit och spelat när läraran har haft sitt årsmöte. Det var väl ungefär 6-7 låtar  


Det är konstigt hur bra det går så fort man är någonstans men inte hemma, hahaha! Men i alla fall så var jag och min lärare nöjda.


Idag så gick vi igenom vårt stora enskilda arbete med. Vi ska tydligen hitta på ett eget fall och då ska det vara med massa källor och man ska hämta info från olika stället och dittan och dattan. YESS skola! ....,..,.


Nu ska jag få in mig en macka och dricka te, ha det gött!!

   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards