TJ

Alla inlägg under januari 2013

Av tj - 15 januari 2013 18:11

Vet ni vad vi ska göra imorgon på ivä:t? Vi ska pimpla, ni vet borra hål i isen och sedan fiska. minns när jag och några andra pimplade så fick vi många små så fisk får man!  


Brukar ni pimpla någon vinter, eller rättare sagt ska jag säa, passa på nu när isen håller.


 

Av tj - 15 januari 2013 11:58

Tja allesammans! Nu sitter jag och har rast. Vi har precis ätit mat och idag blev det fisk. Mm det var gött ska ni veta. Undrar hur det går för de andra i klassen på deras praktikplatser, de får nog inte fisk i alla fall, hehe.

Vi kan ta en dagens fråga till er alla. (Vad tycker ni är bäst, sommaren, vintern, våren eller hösten? Gärna en kort mening om varför.) kul grej så kan vi kolla vad alla gillar mest.

Vi hörs senare idag, tills dess så får ni ha det så bra!!!!

/T

 

Av tj - 15 januari 2013 11:00

Av tj - 15 januari 2013 07:23

Hej på er... 


Humöret är idag: Trött! 

Inte gissa på, jag måste ju stiga upp... 2 timmar tidigare om man ska räkna tisdagen som den brukar se ut på skolan... Det tar nog ett litet tag till innan jag kommer i skorna för de nya tiderna.


Ja skriver mera idag på min lunch-rast, eftersom jag nu har den nya appen. Det skulle ha blivit en video igår.. Den är inspelad men grejen var att på appen kan man inte göra 2 viktiga saker.. redigera inläggen och lägga in video's. Det löser jag nog genom att länka klippet på bloggen så det ni får göra är att klicka på länken helt enkelt  


Nu ska jag åka till praktiken, hörs senare allesammans!


Glöm inte bort att ni jätte gärna får använda vår gästbok om ni har åsikter om vad som ska vara mer av på bloggen eller om ni allmänt vill lägga ett ord om vad ni tycker om den. kommentarer är oftast till för det som rör inlägget och ibland får vi kommentarer som inte alls har med inlägget att göra där den kommenterades, så gärna sånt i gästboken, tack snälla! 


MVH/T 

Av tj - 14 januari 2013 22:45

Tja allesammans! Nu ska jag snart sova, tänkte bara testa min nya blogg-app som jag nyss har laddat ner. En bild på katten ska följa med. Godnatt allesammans sov gött

Med vänlig hälsning,T

Av tj - 14 januari 2013 21:17


MVH/T

Av tj - 14 januari 2013 17:04

8.00 - 10.30 Lektion på Teknikum. (Jobba med USA).

11 - 13 Infodisk på plan 2. (Veta om sökning på böcker, springa runt för att lämna valda böcker i reception. Var med Doltz och Solette).

 

13.00 - 13.30 Lunch

13.30 - 14.50 Introduktion med Doltz. (Skriva papper och visas runt mer omgående).


   /J

Av tj - 14 januari 2013 16:04


Hahaha jag lär mig fortfarande vilket håll man ska ha den på! 

Bättre blir det!


MVH/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards