TJ

Alla inlägg under januari 2013

Av tj - 24 januari 2013 12:12

Tja alla glada människor där ute!
Idag har jag hållit i uppvärmningen på idrotten. De gick ut på att jag sa: när musiken stannar ska ni gå tyst som en mus... Exempel.
Till musik hade jag valt, vad tror ni ??? Gissa??Eurovisison ! Det var Lorren som fyllde gympasalen när de sprang runt.

Roligt att vara tillbaka igen såklart. Imorgon är det fritids så alla barnen är inte här då utan många är nog lediga. Det är ju alltid skönt med fredag och i detta fall så betyder fredagen att jag är helt frisk och att sötizzen ska komma, om hon är frisk, att det är kulturnatten dagen efter och att man kan vila upp sig;)

Ha de gött så ,länge så hörs vi!

Med vänlig hälsning,T

Av tj - 23 januari 2013 20:43

Hej allesammans! Nu har praktiken börjat igen för min del. Imorgon är min förhoppning att jag ska få hålla i uppvärmingen på idrotten och nästa vecka hålla i hela idrotten. Jag ska ju hinna med en hel del uppgifter från skolan. Träffade en klasskompis som var på samma ställe ikväll, helt riktigt som hon sa, det har bara varit en vecka och lite till så man hinner ju  

Till helgen så är det ju kulturnatten så hoppas ni har kikat på kippet där jag säger den tiden jag ska spela om man vi höra på det.Ha en fortsatt bra kväll allesammans!!

 


MVH/T

Av tj - 23 januari 2013 18:30

8.15 - 11.00 Filialrunda med Betty. (Köra till andra bibliotek för att lämna och hämta böcker. Även köra hem till folk för att lämna böcker).

11 - 12 Mingel

  

12 - 13 Lunch

13 - 15 Kosmos med Rockster. (Hjälpa till i datasalen).


   /J

Av tj - 23 januari 2013 17:21

8.30 - 9.45 Jobba åt Elli. (Göra färdigt sportlovsaffish).

10 - 11 Babysagostund med Trolli. (Sjunga och ha kul med små barn).

11 - 12 Belöningsfika m.m

  

12 - 13 Lunch

13 - 15 Jobba åt Doltz. (Göra upp en mangaförteckning för att se vad som finns inne).


   /J

Av tj - 22 januari 2013 18:17


MVH/T

Av tj - 21 januari 2013 20:44

8 - 10.30 Lektion på Teknikum (Historia)

11 - 12 Plan 2 med Doris och Katrina. (Se över datorer och gå igenom webben)

  

12 - 13 Lunch

13 - 15 Kosmos / arbete åt Elli. (Göra en affish om sportlovets aktiviteter).


   /J

Av tj - 21 januari 2013 17:29

Jag vill påminna er som inte har röstat i den pågående omröstningen än, snälla, lägg er röst där med   

 

 

 

MVH/T

Av tj - 21 januari 2013 17:22

Hej allihopa. Det har inte varit enligt planerat som jag har gått och blivit sjuk.. Nya barn, nya bakterier och sjukdomar. Om ett barn nyser eller hostar så blir man typ sjuk, löjligt va!! Hur ska man undvika det. Man kan äta perfekt, röra sig, stärka sitt immunförsvaret och hela rullen..  DU blir ändå sjuk verkar det som... 

Nu har jag haft hög feber igår, förkylningen och nysningarna försvann igår i alla fall, snart kommer nog hostan, det gör den alltid... 

Ha en bra kväll ni som är friska..   


     



MVH/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards