TJ

Alla inlägg under juli 2012

Av tj - 15 juli 2012 16:10


   /TJ

Av tj - 14 juli 2012 19:25

Om ni har skrivit .com i stället för .se så blir det fel så tänk verkligen på tj.bloggplatsen@hotmail.SE

 

MVH/T   

Av tj - 14 juli 2012 14:48

Ja hej allihopa ! Jag har tänkt mig en liten tävling nu. 


Såhär ska den gå till. Alla ni som har något husdjur kan skicka en in bild till min nyöppnade TJ-adress för just denna tävling. 


Nu vill jag ha fina bilder på era husdjur som ni skickar till adressen som står längst ner i detta inlägg. Ni får helgen och till och med den 21 juli sen startar jag en omröstning där alla kan utse vinnaren av de finaste sötaste m.m husdjuret   


TJ.bloggplatsen@hotmail.se 


MVH/T kom igen och skicka in era husdjursbilder    

Av tj - 14 juli 2012 14:35

     


Hejsan på er allesammans !! Har ni en skön och avslappnande dag ? Det är väl vad jag har tycker jag, gooe mat i form av kebab som ni ser och en VÄLDIGT nyfiken katt om jag får säga mitt   


Vi har ju läsare från hela landet och även utlandet så jag kan ju inte säga att alla har det men just nu har vi faktiskt lite sol här nere i Växjö   Alltid kul att veta, eller hur, haha   

Vi har också städat i stort sätt hela huset snart eftersom jag fyller år på måndag så ska  det ju vara fint när det blir lite fest. Det blir ålder 18 då för mig, det är ju ett speciellt år men min storasyster har också ett speciellt år så vi kommer klart fyra oss båda på var och ens födelsedag. Hon har sin på tisdag och jag på måndags som sagt   


Det var allt för nu, ha det bäst !!

MVH/T



Av tj - 14 juli 2012 13:25

Allt är ju fixat ha en bra helg  


MVH/T

Av tj - 13 juli 2012 22:23

På grund av redigerings problem så kommer inte fredagsspecialen ut idag men kankse imorgon så det hoppas vi på. Den är inspelad men som sagt så kan jag inte få den att ladda in till den mapp som jag själv vill. 

Tråkigt tråkigt men så är det. MVH/T

Av tj - 13 juli 2012 13:56

Dag 18

Jag har städat en toalett. Kan ni tänka er? Om man ska vara noga så rengjorde jag tre. Det var inte det minsta trevligt kan jag säga. I mitt jobb med cafeterian så kommer min chef och säger att jag är ensam kille på morgonen. Därför skulle jag ta kundtoaletten.


Under min näst sista dag har jag följt chefens order. Flytta och fixa lite av varje. Klart att jag kommer sakna henne. Det ligger en viss charm över allihop. Tror att jag älskar stället just för att alla är sig själva. Ingen är fejk liksom utan äkta.

Fortsättning följer…

                       

Dag 19

Så kom tillslut den sista dagen. Känns precis i skrivandets stund ofattbart att jag inte ska till Kupan på måndag. Idag bestämde jag att cafeterian skulle glänsa. Tidigare har jag städat bra men eftersom min sista dag var kommen så. Klart man känner vemod fast inte lika mycket idag som igår.


Innan jag gick gjorde vi alla ett fint avslut. Tack för mig.    /J

Av tj - 13 juli 2012 12:10


MVH/T    Fredagsspecialen kommer idag med   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards