TJ

Alla inlägg under juni 2012

Av tj - 8 juni 2012 11:15


MVH /T

Av tj - 7 juni 2012 21:31

Hej på er  


Idag är mitt läsår och årskurs 2 över. Nu måste jag bara gå i en vecka till innan avslutning i kyrkan den 15:onde. Min barnteater är bouncad och klar. Fått beyget MVG  


Tidigare i veckan har jag vart på möte om mitt sommarjobb på Kuban. Och när vi var klara sa hon att jag börjar klockan 8 på måndagen efter skolan. Så hoppas det blir lika roligt i år.  


Japp, helgen har redan börjat. Man får njuta av sin sista lediga fredag för nästa läsår går jag på fredagar igen.  


Kram    /J    

Av tj - 7 juni 2012 19:20

Ja precis,,,, som ett spjut går datorn nu, det är vad jag hoppas på i alla fall efter att alla verus-programm har gått klart.


Jag har varit inne med datorn för att de har gått långsamt och olika program som Dropbox och sånt startar när jag sätter på datorn. Nu är det fixat så att det ska funka bättre. Men det återstår att se efter att programmen är klara som sagt 


Vad har jag mer gjort idag då ? ja vi har jobbat klart med utställningen och vi har pratat om våran ute dag som vi ska ha på tisdag tillsammans med BF första årskursen  Då blir det brännboll och kanske bad, men det vet jag inte hur sugen jag är på direkt.... Borta på Araby ska vi vara. Men vi får se om vi badar eller inte. Det finns nog allt en eller två som ska visa sig på styva linan  


Imorgon ska vi ha en trevlig samhällslektion för vi ska fika med saft och chokladkaka och lite annat, det är inte min favorit för oftast tar folk i alldeles för mycket cacao så det blir för starkt  Men det finns nog kärleksmums också   


Nu ska jag göra annat så hörs sen!

MVH /T    



Av tj - 7 juni 2012 10:00

 


   /J 

Av tj - 6 juni 2012 13:43


MVH /T 

Av tj - 6 juni 2012 09:00

 
Antal portioner: 2
Ingredienser

1 cm ingefära, riven 
1 st morot, riven 
5 dl vatten 
1 st tärning ekologisk grönsaksbuljong 
400 g krossade tomater 
1.5 dl röda linser 
1 tsk gurkmeja 
1 tsk Salt 
1 tsk peppar


1. Fräs riven ingefära och morot i lite olivolja.

2. Tillsätt vatten, buljong, krossade tomater och röda linser och låt koka cirka 7 minuter.

3. Smaka av soppan med gurkmeja salt och peppar.


   /J


In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards