TJ

Alla inlägg under april 2012

Av tj - 3 april 2012 18:25

Hej på er allesammans !!


Idag så har jag varit med J en hel den, jag har även spelat wii med några från mammas jobb som kom hit och fikade en stund. 

Som min rubrik heter, dubbel bowling. Vad menar jag med detta nu då ? Jo såklart att jag ska spela två gånger   
Idag så gick det ganska bra, några strikar och sperrar. Men jag var så hungrig så slog ut hela tiden sista stunden 


Men imorgon så ska jag och några klasskompisar spela också så nu har jag smyg övat lite ju. Vi får se hur det går 

Sen är det bara en dag kvar tills älsklingen kommer och sen är det Skåne som gäller för några dagar, har sett lite bilder på stället och det är super fint  


Tusan skulle ha pluggat lite idag, göra klart saker och sånt... Problemet är att det är så tråkigt så man vill ju gärna skjuta upp det ni vet...  Det ska nog bli lite ordning imorgon på det  


Nu avslutar vi med en bild och så hörs vi en annan gång!

Ha det bra på er alla!


 


MVH /T


Av tj - 1 april 2012 14:42


MVH /T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards