TJ

Alla inlägg under april 2012

Av tj - 12 april 2012 13:00


MVH/T

Av tj - 11 april 2012 22:34

   



Arbete pågår för fullt med att konventera ihop alla videofiler då programmet inte kan läsa kamerans format.


   /J    

Av tj - 11 april 2012 19:09

Vilken av dessa två tycker ni ?? Kommentera :) 


 






   

MVH /T

Av tj - 11 april 2012 17:57


MVH /T  

Av tj - 11 april 2012 14:39


MVH /T

Av tj - 10 april 2012 21:41

Hej på er alla glada människor där ute   Idag så har vi kommit tillbaka till skolan igen allihopa! Det var roligt att träffa allihopa och höra lite om deras lov och så snappade jag väl upp lite ur praktiken bland allt prat och det verkar som de har varit bra för alla 


Idag så startade vi lite mjukt som man kallar det.. Vi fick sitta hela dagens lektioner och lyssna på när lärarna pratade och berättade hur de följande veckorna skulle bli  De ända vi sa till varandra sen var (rast) (rast) (rast)    


Det som är bestämt nu är att vi nästa tisdag ska ha ute dag och denna torsdag så ska vi berätta lite för varandra om saker vi gjort i praktiken, vi ska sitta i grupper och jobba och lite sånt  


Imorgon blir det en lång dag men ändå rolig.. Vi ska börja med svenska och sen går vi vidare med samhällskunskap och som avslutning IVÄ till kl 4    



Ha en fortsatt bra kväll allesammans !!



Imorgon skriver jag inlägget som ett schema tror ja, ja ska testa det   Vi får se hur det ser ut då. Hej! Hej! 
MVH /T   

Av tj - 10 april 2012 14:43

Det är verkligen inget roligt väder ute. Som plåster på såren beslutade man sent igår att alla gamla aktiviteter ska komma tillbaka hit i bloggen. T kommer att ha kvar sin fredagsspecial precis som vanligt. Även lägga ut sina favorit låtar. Utöver kommer recept och kändis inläggen tillbaka. Förhoppningen är också att Js Hörna ska få ett vårspark.  


 

V. 16 Veckans Recept (Onsdagar)

V. 17 Veckans Kändis (Torsdagar)

V. 17 Js Hörna (ej bestämd dag)

V. 18 Ny serie/tävling (Måndagar) 


Vi ses i vår     / J 

Av tj - 8 april 2012 21:47


 Hej på er alla små småttingar där ute  
Det säger jag för att jag och älsklingen precis har sett Natten på museet! Ni minns väl de små generalerna som var för Rom och vilda västen  


Jaja, nu till bilden. Min älskling gav mig ett jättefint påskägg med en liten överraskning i den. Denna överraskning var detta fina hjärtan där det står I Love you! Jag kan bara säga detsamma älskling och det kommer jag alltid att göra!    


Vi har ju varit i Skåne från lördag till idag så det var bara en övernattning  Men bilder det blev det gått om. Men vet ni vad, jag tänkte att jag lägger ut de imorgon då jag har lite mer tid på mig och ett lite tidigare klockslag också.


Men jag kanske ska göra ett litet bildspel då av alla bilderna, vad tycker ni  ?  En rolig film kan jag också lägga ut då. Ha det gött så länge 


MVH /T 





In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards