TJ

Alla inlägg under mars 2012

Av tj - 13 mars 2012 22:07

Hallå  


Nu börjar man se lite suddigt så snart dags att lägga sig. Idag har det varit både segt och fullt upp. Pågrund utav flytten började vi med att bära upp skräp och skit till lagret. Sen tog allt slut, ja det låter konstigt men liksom allt avstannade. Ingen gjorde någonting. 4 personer stod i kassan och bara glodde på varandra. Då var de så snälla mot mig och sa att jag fick gå hem.


Men fick man gå hem? Nej, eftersom tisdagar är bowlingdag. T är ju liggandes så han kunde inte komma. Jonna är egentligen sjuk men jag skickade ner henne ändå. Våran tränare ville ha in papper om träningen för nästa säsong så det kändes skönt att ha lämnat den måste jag säga.


Äntligen hemma vid 18.20 tiden. Och då var det att bada och äta mat. Nu har man sett på tv och är jätte trött så borde lägga mig. Problemet är att om jag somnar nu så vaknar jag inte fören imorgon och då måste jag gå till butiken igen. Om jag inte vore så väluppfostrad så skulle jag stannat hemma. För ärligt, jag får hur mycket gjort som helst här hemma än stå och snacka om massa skit.


Sov gott    /J  

Av tj - 13 mars 2012 18:10

Hej på er !

Idag så har jag legat i sängen helt utslagen om jag får säga min åsikt...  Med feber, ont i halsen... ont överallt ska de stå.. Det jag har gjort är att lyssna på ljudbok för det är rätt trevligt när man bara ligger i sängen, man ju ingen ansträngning då så det är helt okej  Jorden runt på 80 dagar. Det är den som jag har lyssnat på och lyssnar på.


Undrar hur det gick på bowlingen nu för J ikväll. Han fick nog en del strikar tror jag  Det som är dumt är att både jag och en till spelkamrat som brukar spela med oss, vi är båda sjuka idag så han har nog varit lite ensam där nere, men kanske inte vem vet 


Jag hoppas att jag är helt frisk snart så att jag kan göra hela praktiken och sen ha ett skönt lov med älskling och kompisar  Så om denna jäkla feber går bort så blir det gött igen  Men nu, över till J


Undrar om vad han har gjort idag, om han skriver ikväll så får vi veta 


MVH /T over and out             

Av tj - 12 mars 2012 22:12

Hej alla underbara  


Under förra veckan har jag gått på sega arbetsdagar men idag hade jag att göra hela tiden. Skivan och boken har ju under främst bokrean haft två lokaler i Linnégallerian. Nu ska allt innehåll i den ena flyttas till Tegnérgallerian. Därav det hårda arbete som pågår och kommer pågå under början av veckan.


Det som är så skönt är att skoluppgiften redan är gjord. Vi ska ju analysera den interna och externa kommunikationen på företaget. Nu kan man bara jobba och sen tillbaks till skolan.  


Under kvällen har jag och mamma tittat på tv. Annars har det inte hänt mycket, hehe.


   /J 

Av tj - 12 mars 2012 12:16

Hej på er allesammans! Ja just nu så har jag min lilla rast och ska tillbaka om en snar halvtimme. Idag så har jag och alla barenen varit ute och gungat och de har sprungit runt och lekt och haft sig.   Idag så känner jag att det kommer att bli en väldigt lång dag. Jag började10 idag och ska  gå till klockan 5  Efter det så ska jag hem direkt för att ha min spellektion och efter det så får jag äntligen ta det lite lugnt och ringa och prata med älsklingen  


Det är verkligen ingen rolig dag för henne, hennes marsvin "Mimmi" dog igår natt så hon är klart mycket ledsen över detta  


Det är en dag som är sådär helt enkelt. Jag känner mig inte heller så bra med ont i halsen och lite darrig och absolut inte glad precis nu när det med Mimmi har inträffat    



 

Ha en bra dag och det ska väl jag också försöka att ha. 



MVH/T

Av tj - 10 mars 2012 22:47



MVH/T  

Av tj - 10 mars 2012 22:15

HURRA   Grattis Loreen. Hon kommer nu åka till Baku och representera Sverige. 

 

   /J 

Av tj - 10 mars 2012 19:39

Snart drar hela festen igång. Här är kvällens alla nummer:   


Ring 099-902 XX (dyrt)

Ring 099-202 XX (billigt)


Sms 729 99 med texten XX (dyrt)

Sms 722 11 med texten XX (billigt)


1. "Shout it Out" – David Lindgren

2. "Jag reser mig igen" – Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

3. "Mystery" – Dead By April

4. "Why Start a Fire?" – Lisa Miskovsky

5. "Baby Doll" – Top Cats

6. "Euphoria" – Loreen

7. "Soldiers" – Ulrik Munther

8. "Mirakel" – Björn Ranelid feat. Sara Li

9. "Why Am I Crying?" – Molly Sandén

10. "Amazing" – Danny


   /J 


In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards