TJ

Alla inlägg under mars 2012

Av tj - 26 mars 2012 20:54

 


Hej på er allesammans !! Va tycker ni? ska vi göra som igår kanske   Vi börjar med praktiken.. Idag så var vi ute en hel del. Det var full rulle på alla barn och en stor uppståndelse på eftermiddagen orsakad av en geting   
De va helt uppslukade utav den, de tog blommor och gav den och en massa såna saker, hehe.


       


På eftermiddagen så gjorde de hinderbanor och gjorde om dem och testade dem och allt möjligt. Det var riktigt roligt att se hur de gjorde och hur de klarade av varandras hinderbanor. 


     


Till sist så säger jag att min mamma fyller år idag så vi har varit ute och ätit på kina restaurang på kvällen, efter min spelning och sånt. Det va gott och som ni ser så fick vi god efterrätt också  


Nu väntar min kära älskling på att jag ska ringa så hörs med er allesammans !!


MVH /T 

Av tj - 25 mars 2012 21:46

Hej  


Ihelgen har jag varit hos pappa. Han hade ju 40års kalas för några veckor sedan men då hade inte min present kommit fram. Därför kände jag nu att vi skulle träffas. Jag ber om ursäkt för mitt bloggande men det är liksom fullt upp. Man vill ibland vara den här blondin Bella som säkert kan slänga in flera inlägg varje dag men sån är jag inte.


Sen har jag kort stubbin med. Det är ett arv från min fars sida. Betyder att jag kan bli väldigt förbannad om jag verkligen inte mår bra. Jag och Jonna var ju lite nere i onsdags som ni märkte på mitt korta inlägg.   Nog om det. 


Vi har varit hos farmor och ätit våfflor i lördags. Idag hos faster i Ljungby och fått god middag. Sen spelat Xbox 360 Kinect med pappa och fru. Det är väldigt annorlunda då man inte behöver någon kontroll alls.  


I övrigt händer det massa i skolan nu men det orkar ni inte läsa, hehe.    /J         

Av tj - 25 mars 2012 18:16

 


Hej på er alla i luften där! Ni kanske undrar vad detta är för något ? Jo det ska jag tala om, det är ett sånt ljus som hjälper flygplanen att veta var de är så att de kan landa tryckt och säkert.   Varför berättar jag det nu då? Jo därför att idag så har jag, älsklingen och mamma och pappa varit ute på en liten biltur. Vi åkte och tittade lite på utemöbler också innan dess. De ville alltså efter det åka till en stuga som låg vid sjön och det bara va så att flygplatsen var väldigt nära    Till nästa bild då... 


 




 Jahap, innan vi åkte så tog älsklingen och jag en liten timme till att sola och kasta pil.. att kasta pil och ta kort samtidigt det går inte så det är därför det inte finns något på det  Men i alla fall, vi har solat en hel del och kastat lite pil också. Vad har vi mera gjort då?.. Igår var vi nere på stan och gassade i oss solen och smaskade på mjukglass Jag köpte mina hörlurar och Emma tittade på solglasögon men inte hittade några .. På kvällen så tittade vi på minuten och åt pizza och kebab tallrik    


   


Vi avslutar med en fin bild på Nisse och mig när vi hade klätt klart vårat påskträd hihi 

Nu ska jag laga lite mat till mig hade jag tänkt... Imorgon börjar min sista vecka på praktiken och sen skola igen, både skönt och inte... Ha det bra alla som läser hej hej leverpastej !! MVH /T  

Av tj - 24 mars 2012 10:36


MVH /T

Av tj - 22 mars 2012 20:42

 

Handling: Den föräldralöse 12–åringen Hugo Cabret lever ett hemligt liv inne i väggarna på en järnvägsstation i Paris. Med hjälp av en flicka försöker han lösa ett mysterium som kretsar kring hans far som han nyligen har förlorat. Det blir en fantastisk resa som leder honom till en stor upptäckt. 


Passar: Alla med intresse för filmens historia. Du bjuds på blickar från de första filmerna som kom i slutet av 1800-talet. Underbart genomtänkt.


Betyg: 4 TJ ringar


   /J  

Av tj - 22 mars 2012 17:34


MVH /T 
 

Av tj - 22 mars 2012 00:01

Hej!


Jag är inte på humör så jag bloggar inte om dagen idag. Men imorgon blir det bio med Kenny. 


Vi hörs  /J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards