TJ

Alla inlägg under november 2011

Av tj - 25 november 2011 19:45



Snart börjar kvällens underhållning  


/J    

Av tj - 25 november 2011 17:16


Ha en bra helg och första advent önskar /T   
 

Av tj - 24 november 2011 21:10

Tjena  


Provet var ju jättelätt. Det är inte så konstigt eftersom vi hållt på med att flera veckor nu. För er som känner er lite intresserade kan jag berätta att vi skulle skriva om Medeltiden. Vi har läst olika texter och nu fick vi utdrag från dessa. Där skulle vi sen skriva vilken text det var och vilken tid m.m


På Multimedian fortsatte vi med våra affischer. Ja, veckan börjar lida mot sitt slut. Det är min sista vecka som 16 åring. Sen börjar ett år fyllt med förberedanden inför myndighetsdagen.   


Men ni får ha det så bra så länge.


Kram    /J 

Av tj - 24 november 2011 20:33

Hej hej på er allesammans ! 


Nu undrar ni kanske vad jag har gjort idag. Då ska jag inte låta er vänta mer   

Jo idag har jag varit på fötter igen i skolan och haft dubbel naturkunskap och två andra lektioner till, på dem så jobbade vi med frågor som vi hade börjat på för några dagar sen.


På naturkunskapen så fick vi se en film om försuring av våra sjöar så att fiskar och allt sånt försvinner och att det mesta kommer ifrån andra länder och mycket mer 


Efter plugget så kom jag hem och min lärare i trombon väntade på mig. Vi övade inför en konsert som kommer att vara på onsdag, tid vet jag ej och inte heller kommer jag ihåg namnet på skolan hahaha  


      



Nu ska jag göra lite jobb från skolan så ha det gött  


MVH /T 

Av tj - 23 november 2011 21:59

Hej allihopa!   


Detta är nog en av de mer tuffare veckorna. Plötsligt har man mycket att göra. Novell som ska skrivas klart. Bildmanus ska ritas upp men framförallt imorgon blir det ett litet svenskaprov. Har suttit ner och övat in det mesta nu.


På måndag ska man ner till stan och intervjua folk och gå i affärer. Så har läst igenom ett papper vi alla skulle läsa.


T var ju sjuk igår så jag bowlade med Jonna istället. Det gick ju riktigt bra den här gången. Nu var man mer fokuserad på vad man skulle göra.    


Aja, nu måste jag plugga vidare för imorgon börjar dagen med svenskaprov.


Kram    /J 

Av tj - 23 november 2011 19:27

Lyssnade på denna en gång och kunde den sen.. Lätt och mycket gungig tycker jag personligen   




MVH/T 

Av tj - 23 november 2011 19:07

Hej på er allesammans !!

Idag mår jag bättre, helg frisk skulle man kunna säga så väldigt glad och hoppas på att kunna gå imorgon 


Under dagen så har jag tagit det lugnt för det mesta. Tittat på teve har jag gjort och spelat lite dator och faktiskt träffat J lite nu när jag mår bättre.  


Vet ni en tanke som slog mig idag?? Att det redan är första advent nu på söndag.. det känns som det har gått super-snabbt. Har det det? eller är det bara för mig som det känns så ?  


Denna veckan kommer ju också fredagsspecialen. Det är så kul att många av det väntar på den och tycker att det är skoj med den, det tycker jag också. Och det är kul att göra den för att många gillar det  


Hjälp mig lite med den, ni kanske har ideer om hur jag kan göra de eller vad som ska va med, så ge gärna förslag, det blir jag bara glad över      


Nu ska jag gå och jobba lite, ha det gött  



MVH /T 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards