TJ

Alla inlägg under september 2011

Av tj - 7 september 2011 21:24

Mannen från idol 2011 spelar upp sin egen skrivna låt. Han skulle egentligen inte vara med i idol utan gå till skansen och klappa djur. Men han ändrade sig och till slutaudition kom han  :

 /J    

Av tj - 6 september 2011 19:45

För er som inte vet det så börjar en ny säsong av den älskade serien Vem tror du att du är?

Först ut är Lena Endre kl 20.00 på SVT1. Vi ses framför tvn  


    /J 

Av tj - 5 september 2011 20:32

Tjena  


Idag började skolan med Litterär gestaltning då vi skulle redovisa lite aspekter som författaren tar i den bok vi skulle läsa. Sen kollade vi på filmerna som klassen spelat in under rörlig bild.  


Första veckan jobbade jag och en kompis i ljudstudion då vi skapade egen musik, hehe. Det skulle bli en ringsignal på 30 sekunder. Det har tagit ett tag att föra över filen från skolans server till min egna hårddisk. Är så glad för den då den rymmer över 900 GB. Det mesta säkerhets sparas också på USB. Här har ni årets nya mästerverk:    


  

Det kan man med glädje också sägas att den nya Svensson Svensson filmen har biopremiär den 14 oktober, jippi  !!!!  

Mer info och trailer kan ses här:

 http://www.sf.se/filmer/film/77094480/Svensson-Svensson-i-noed-och-lust


Ha det bra    /J


   

Av tj - 5 september 2011 15:52

Hej på er allesammans ! 

Idag regnar det, det vet de flesta   Idag skulle det blivit konsert men.... tjaa,, vet ju ej men kanske, det kanske slutar regna till 5  


På musiken idag så har vi övat i vårt lilla band för att kunna spela upp en låt inför klassen. Vilken det är säger jag inte för att jag vet att andra som är i andra grupper läser denna blogg hehehe 


Vi kom i alla fall på att jag tydligen skulle spela keyboard och lär upp en annan i gruppen också till samma låt   Hon är super på att lära sig tycker jag.


Men kan ju säga att det är tur att vi har några veckor på oss tills alla är klara med övning och allt känns bra  



JAJA ha det bra nu allesammans.

/T      

Av tj - 4 september 2011 21:25

Hej på er  


När man kom hem från pappa skulle man dammsuga rummet. Jag fattar inte var allt det här dammet kommer ifrån för tycker jag städar oftare och oftare. Sen hände det som inte får hända, slangen hittade mina USB minnen och sög åt sig de. NNEEEJJ    !!!!! Hela datorn ligger säkerhetskopierad där nämligen så det blev till att bryta upp hela skrället för att försöka locka till mina små vänner igen. 


Det bör ju tilläggas att hela min släkts historia finns säkerhets sparad här och mycket kommer aldrig att kunna återskapas om det skulle försvinna. Nu får de USB ligga i lådan.   


Har under kvällen gjort färdigt vår första läxa (läs en bok och skriv sedan ner 3-5 aspekter som du sedan redovisar)  .


Vad hände i helgen?

Nästan alla pappas syskon träffades och deras familjer var med. Vi hade med andra ord fullt hus på lördags kvällen. Innan på dagen hade jag vart med min kusin i Alvesta som dök upp på kvällen sedan.


Nu räcker det, haha     /J      

Av tj - 4 september 2011 17:36

Hej på er alla avlånga människor i vårt avlånga land  


Ja denna helgen är då snart slut  Men det har varit fullt upp.  Igår så kom min älskling och hennes familj hit på middag, vi spelade wii och satt och pratade. Sen sov hon över, vi var nog vakna till 2, sen fest 


Sen idag då så var vi ute och cyklade lite, köpte en film. Så såg vi på friidrott och åt mat, sen åkte hon hem ungefär klockan 4 och nu så gör jag ej så mycket  

Imorgon ska jag tydligen spela på torget, väldigt oväntat, fick veta det idag...


Men det blir nog kul, sovmorgon imorgon också  '



Hej på er !!

MVH/T 

Av tj - 4 september 2011 12:22

/J    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards