TJ

Alla inlägg under augusti 2011

Av tj - 2 augusti 2011 08:57

Sådär, nu verkar nätet vilja hänga med lite mer. Här kan bilderna överföras som jag har tagit. Kan inte lägga ut alla men ett litet urval blir det iaf.  


                         

Nu har jag rest vidare ut till Göteryd och kommer vara där ca 2 veckor. 


Ha det så bra      /J 

Av tj - 1 augusti 2011 21:00

Hej på er igen   

Nu har vi precis ätit och nu sitter vi och ser på tv. Snart skall vi nog spela något på datorn.


Har ni haft några funderingar om skolan ännu ?
Nä.. Det hoppas jag ej, njut av den tiden som är kvar nu   



Bilder från de vi bakade igår kommer sen, hoppas jag ....



/T

Av tj - 1 augusti 2011 19:31

HEJ !! 

Ja nu har vi varit ute på en härlig spring-tur   Idag sprang vi i skogen, lite omväxling från den vanliga rundan. 


Vad har jag gjort idag då ??? Jo, vi har spelat wii, varit ute och solat, det har varit ett strålande väder.   Sen har jag klippt gräset, var så illa tvungen  


Det kommer att bli ett nytt utseende på vår blogg här, lite mer färg kan vi hoppas J och jag. Detta kommer ju att dröja lite eftersom J inte är i Växjö...   


Mer om detta sen.

Ha en bra kväll nu allesammans !!

Önskar TJ  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards