TJ

Alla inlägg under augusti 2011

Av tj - 19 augusti 2011 12:51


 

MVH
/TJ  

Av tj - 18 augusti 2011 12:48

/J    

Av tj - 17 augusti 2011 17:52

Hej på er  


Igår började bowlingen igen, hehe (för mig eftersom jag varit bortrest) och då spelade T, Jonna och jag mot varandra. Det borde vi göra oftare tycker jag. Vi hade också publik den här gången som representerades av T´s flickvän Emma. Hon gillar också att spela så vi får se om vi blir fyra tillslut.   


Idag har jag bland annat lagat kyckling och nudelsoppa. Har även fixat lite med datorn och kollat den.   


När morbror var i Stockholm köpte han nya wii spel till mig och jag tänkte testa iaf ett spel idag. Vi får se om det är något att ha.   

 

Imorgon ska jag och T vara och planera bloggens framtid bland annat. Har även blivit bortbjuden på middag så det ser vi fram emot också.    


Snart är ledigheten slut    /J  

Av tj - 15 augusti 2011 23:08

Tja igen   


Det blev ju lite skräckslaget innan och datorn är inte alltid villig att samarbeta med mig. Hela datorn är nu genomsökt och det är bara lite cookies kvar som ska tas bort. För det krävs en omstart som jag gör efter detta tänkte jag.

  

Det var också tänkt att jag skulle göra ett videoinlägg för er i badet men blev inget. Ni får nöja med en bild och sedan kvällsmaten. 

   

God natt    /J 

Av tj - 15 augusti 2011 17:35

Hej på er allihopa  


Nu är man äntligen hemma igen efter en skön semester. Det har ju hänt så mycket. Hemmet önskar en varmt välkommen med allt damm som måste städas upp. Datorn är full virus som måste tas bort. Kom knappt in i datorn och brottas nu med trojaner och cookies. Programmet har velat starta om datorn 3-4 gånger.


Har även skannat igenom hela datorn och antar att det blir mer utav det ikväll. T kommer också hem så vi kanske ses sen vem vet.


Hoppas att ni mår bra för det gör inte jag just nu  


/J        

Av tj - 15 augusti 2011 11:26



/T

Av tj - 15 augusti 2011 10:52

Hej varenda kotte där ute   Nu undrar ni säkert vad jag gör,... nä inte alls... 


Men i alla fall så sitter jag nu i en trappuppgång och väntar på posten.. Undrar ni kanske varför jag gör det.. A då får ni fortsätta att undra, för det säger jag inte just nu i detta läget. När jag kommer hem till lilla Växjö så ska ni få se alla bilder som har blivit tagna här i Uppsala  

På tisdag ska ja till lilla älsklingen, super-kul     



Hu är vädret där hemma ? Här är det mulet med risk för regn hehe. 

Nu väntar bara en 7 timmars lång resa hem också..... typiskt också  


Nu var det allt jag hade att skriva om .. Det blir nog något när vi sitter i´bilden igen .


/T 


Av tj - 14 augusti 2011 11:29

VIKTIG INFORMATION TILL ALLA LÄSARE!!


Under kommande vecka kommer vissa förändringar att ske i bloggen. TJ ska planera bloggens framtid och se hur det kan se under hösten och vintern. 


Allt på bloggen kanske inte är tillgängligt under vecka 33 eftersom vi då gör om utseende m.m


Ha det bra så länge  /TJ    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards