TJ

Alla inlägg under juni 2011

Av tj - 13 juni 2011 19:18

Hej på er alla!


Idag har vi varit hemma och ätit frukost hos vår mentor. Det bjöds på baugetter och ett glas o´boy. Vi passade även på att ge henne en blomma som vi samlat in pengar till.   Våran assistent på medieprogrammet fick en T-shirt som han uppskattade.


Sen var man på stan med grabbarna och gick i massa affärer innan man tog bussen till skolan. Där gjorde man sista uppgiften i arbetsmiljö och säkerhet. Nu är skolgången avklarad för årskurs 1.


Under eftermiddagen har jag och T spelat massa wii och fixat med videoinlägget som kommer ut förhoppningsvis under veckan.


/J     

Av tj - 13 juni 2011 19:06

Hello allesammans ! 

Idag bjöds vi på prov och sen en utvärdering, hahaha, kan det va roligare   


hur som helst så när ja kom hem så åt jag pizza och sen satte jag mig vid datorn,, innan jag var tvungen att klippa gräset !!   Sen kom J över en stund, och vi fixade lite med videoinlägget som vi kommer bjuda på snart  


Sen så har jag precis ätit, å nu så ska jag ut på en biltur  

Hejsvejs på er
!

/T  

Av tj - 13 juni 2011 19:05


/T

Av tj - 11 juni 2011 22:41

Halloj på er   


Idag har jag och T fixat ihop ett riktigt bra videoinlägg till er. Jag vet dock inte när klippet kommer att läggas ut eller om det ska läggas ut, haha.  


Jag har förvånat mig själv iaf idag. Jag skulle laga middag och tänkte göra fiskpinnar och potatis. Vi brukar ha vanlig brunsås/steksås men jag ville ha riktig fisksås, hittade finhackad dill i frysen och gjorde en god dillsås. Såsen gjordes inte efter något recept utan bara på känsla. Ibland kan man mer en man tror.

Min hemkunskapslärare hade inte fel om mig trots allt.  

 

Sen blev det film och då dukade jag upp bordet med läckerheter.

 

Ses    /J  

Av tj - 11 juni 2011 09:59

HEllO allihopa   !!  Idag,, snart, just nu egentligen.. Så ska jag ner till stan för ska va med i en konsert som ska starta kl 11 på botsmanstogret. Hoppas att det e lite finare väder om en halvtimme och att några är på stan  


Jaja nu ska ja sticka ner i alla fall.. hörs allesammans !

/T 

Av tj - 10 juni 2011 18:40

/J    

Av tj - 10 juni 2011 14:15


/T

Av tj - 10 juni 2011 13:42

Tja Tja !!!! NU är jag tillbaka på den rätta banan igen, med min dator och alla bilder  


Idag ska ni få höra .. Vi har varit på Kronobergs-slottsruin och att cykla dig va ett hel*ete !  Det regnade precis HELA tiden o jag va inte en droppe torr när jag väl kom hem ! 


Haha, det blev stora pölar efter mig    


Hur som helst så kommer nu alla de härliga bilderna som jag tog under dagen !! 

Ha det gött så länge !

/T


   


          



       

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards