TJ

Alla inlägg under oktober 2010

Av tj - 3 oktober 2010 19:44

Hej   


I helgen har jag varit i Alvesta på öppet hus på KGF. KGF står för Kronobergs genalogiska förening och det innebär släktforskning. Det bjuds på fika och sen fick man sitta vid en dator och testa de olika materialen som fanns där. Det mesta har jag skaffat mig också så jag kan forska på hemmaplan. Men nu fick jag lite hjälp att läsa de gamla böckerna som är scannade och ligger på nätet. De har också flera hyllor med böcker för att läsa där och inte utlåning.


Sen besökte jag min farmor lite och idag har jag varit med T. Vi har bland annat prövat att göra lite egen musik. Det verkar funka ganska bra. Om några dagar får jag en av mina födelsedagspresenter, jag längtar jätte mycket. Kan inte tiden gå fortare.  


Fortsatt trevlig söndag   / J     

Av tj - 3 oktober 2010 18:26

Hello! Idag har jag spelat en del wii med min storasyster och under eftermiddagen kom J hem så vi va en stund. Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det ganska lugnt, lite synd att det är skola imorgon bara. Vi har kommit en bra bit på väg med våran bod som ni har sett på bilderna under. Så hoppas att det snart är klart.

Jag ska äta nu och sen måste jag nog göra några läxor och plugga inför matteprovet.

Jag tog lite bilder idag också så här är dem.


    


 


/T 

Av tj - 2 oktober 2010 18:31

Hej, jag glömde bort att säga,, vi kommer att ha gäster ikväll och detta är lite bilder som jag tog.                           NYSS   


 


 


 


 


 


 

Och två söta fåglar...........

 


/T


  




Av tj - 2 oktober 2010 17:42

Hej hej   Jag VET att det var ett tag sedan som jag gjorde något alls i bloggen. Detta är för att jag har haft så JÄKLA mycket att göra i skolan. Dessa dagar som varit så har jag tagit det INTE-LUGNT    På fredagen så var jag och några kompisar ute på stan. Vi var nog tre stycken från BF 10 som jag går på. Vi gick omkring ett tag innan vi gick till MC.D och då skulle jag hem för att sen åka ner till UNF och spela bowling. Det var mycket skoj och lite jobbigt att cykla hela dagen. Idag så har jag spelat bowling igen fast med min storasyster. jag vann och så var det med det HA!!


Som ni kanske redan märkt så har jag tagit in en ny sak i bloggens menyavdelning. Landräknare typ. Hoppas så mycket på att några andra än svenskar kollar oss    Tror ju inte det kanske men hoppas kan man ju.


Nu ska jag planera nästa videoinlägg    Hejdå ha det så bra. /T

Av tj - 1 oktober 2010 23:24

Madeleine var min favorit men hon gick tyvärr inte vidare. Här är lite från hennes tid i idol. För ännu mer gå då gärna in på http://www.tv4.se/idol

     / J   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards