TJ

Alla inlägg under oktober 2010

Av tj - 25 oktober 2010 18:59



/T      

Av tj - 25 oktober 2010 16:24

 



/T

Av tj - 25 oktober 2010 08:14

Problem med mitt senaste videoinl'gg. Det är något med musiken som jag hade valt till klippet. Därför kommer jag att ändra lite på så att alla får möjlighet att se det     /T

Av tj - 24 oktober 2010 22:34

Hej


I helgen har det fasen regnat hela tiden. I en husvagn kan jag lova att regnet hörs bättre en annars. Från dag till natt har det regnat i Ulricehamn där jag befunnit mig. Campingen har fått sälja sitt stora hus och håller på att flytta ut i ett litet mindre hus. Därför gick lite utav lördagen åt att bära saker över till det nya stället.


Sen var de andra nere i stora huset på kvällen medans jag satt i vagnen och tittade på tv. Idag på hemvägen åt vi på en resturang VIP. Jag tog köttbullar med potatis.


Mamma fyller 38 år idag    HURRA HURRA HURRA HURRA 

Hon fick ett fint kort och en bok från mig. Windows Vista hette boken   och är en guide genom hela systemet. Eftersom jag har en windows vista så kan hon lära sig den. Vista skiljer ju sig lite från de tidigare versionerna.


Imorgon är det praktik ooiippp    Jag ska vara på AV-media och det blir nog jättebra tror jag.

Ha det bra allihop  / J

Av tj - 23 oktober 2010 17:20


/T

Av tj - 21 oktober 2010 22:09

Hej!


Idag på svenskan hade vi ordkunskap och på engelskan blev jag intervjuad av en mediaelev från årskurs 2 angående bygget. Jag är nu färdig med uppgift 4 i InDesign om det nu inte visar sig vara fel någonstans.


Jag gick hem för att äta och sedan skulle jag ner till stan och träffa min kontaktperson, idag var vi på bio och såg "The Last Airbender" Den var riktigt bra och jag hoppas det kommer en fortsättning snart för den slutade så att det måste bli en till. Imorgon bär det av till Ulricehamn med husvagn och pappa. De brukar vara där rätt ofta.

   / J   

Av tj - 20 oktober 2010 19:07

Hej hej   


Idag på mediekunskapen jobbade vi med mediahistoria. Vi skulle göra en tidslinje över medians utveckling. Just nu går vi igenom procent på matten och idag på webbdesignen hade vi ett prov och det gick fort så fick sluta när man var klar.


haha, det var en kort skoldag om man tittar men det är ju en bra beskrivning av dagen. Ni ville ju ha det lilla extra så jag lagade veckans recept åt er denna dag. Jag beskriver i filmen hur mycket som ska i och när.

Ha en fortsatt bra dag          / J   



Av tj - 20 oktober 2010 15:10

  

Åtta nya bidrag och artister klara för Melodifestivalen 2011

Danny tävlar med "In the Club", Sanna Nielsen ställer upp med låten "I'm In Love", Sara Lumholdt sjunger "Enemy", Dilbas låt heter "Try Again", Rasmus Viberg tävlar med "Social Butterfly", Melody Clubs låt heter "The Hunter", Loreen tävlar med "My Heart Is Refusing Me" och Simon Forsberg sjunger "Tid att andas". Det är de åtta nya bidragen och artisterna som nu är klara för Melodifestivalen 2011.

 

Sanna Nielsen har varit med i Melodifestivalen fyra gånger tidigare och Danny har varit med en gång tidigare - som medlem i gruppen E.M.D Men för de övriga sex artisterna är det Melodifestivaldebut.


Källa: SVT

Gå gärna in och läs mer: http://svt.se/2.121594/1.2198830/atta_nya_bidrag_och_artister_klara_for_melodifestivalen_2011?lid=puff_2197828&lpos=lasMer


                  / J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards