TJ

Alla inlägg under september 2010

Av tj - 13 september 2010 22:31

Jag har också fått paint nu och håller på att lära mig. Denna bilden är inte bra jag vet men mitt första verk i nya paint. Orkade inte videoblogga idag men imorgon   


  

Dubbel klicka på bilden för den där texten är ju för liten ser jag nu.


                                               / J  

Av tj - 13 september 2010 20:18

Tjenare allesammans. Idag gick jag till tre. Under dagen har vi haft matte, svenska m.m
Efter skolan kom jag då hem och vilade en stund innan det va dags för min trombon-lektion. När jag kom hem åt jag pizza och sen Undrade Jesper ifall vi kunde göra något så vi tog en promenad. Vi gick halvvägs till Vais sedan vände vi och gick förbi våran gamla skola Lillestad. Nu sitter jag här och skriver + lyssnar på musik. 

Imorgon är det en kortare dag och med lite roligare lektioner så visst,,, det går väl ann. Nu ska jag ta en kopp te. Vi hörs en annan dag hejdå. /T

Av tj - 12 september 2010 18:16


/T

Av tj - 12 september 2010 16:03

hejsan. Idag har vi arbetat mycket med boden. Grunden är lagd och även golvet.
För ett tag sedan såg den ut såhär.

  Men nu är golvet helt klart tror jag.Det är bara att jobba på hela tiden.

    Nu ska jag nog ut igen och hjälpa till, hej med er. Hörs mer ikväll. /T

Av tj - 12 september 2010 10:22

Hej på er    


Efter en lång vecka så var det skönt med helg vill jag lova. Mormor har nu fått en ny box som vi håller på att lära oss. Nu kan man spela in på den och pausa en live sändning. Lite nya saker för oss som inte har det men ni andra har säkert haft det i flera år typ  . Ni röstar väldigt bra i omröstningen och jag förstår nu att videoinlägg är det som gäller. Nästa vecka ska jag införa ett prov på hur det kanske kan bli. Kommer nämnligen vará hemma hela nästa vecka så det blir roligt får vi hoppas.


Ska prata med T också om han är med på det. Igår var hela familjen i Markaryd då det var marknad. Jag hittade ingenting, konstigt  . Men tröstade mig med marknads godis och 10 st remmar. På kvällen tittade vi på här är ditt liv.

  

Alla ev aktiviteter som kungligt porträtt, Schlager historia och lite annat väntas med och läggs åt sidan tills vi vet hur det ser ut längre fram. Fortsätt att rösta bara.                        /  J     

Av tj - 11 september 2010 17:57


/T

Av tj - 11 september 2010 17:32

Hej på alle människor!! Idag har det varit allt annat än en lugn helgdag. Ganska tidigt åkte pappa och jag å hämtade lite brädor som vi ska ha till boden. När vi va hemma och hade lastat ut så åkte mamma och jag ner till stan för att lämna in ett spel på Game och för att köpa lite små saker till skolan.

NU på kvällen kommer det nog att bli mycket mycket tv. Morden i Midsomer Och någon till minns inte namnet. Har köpt lite gosaker som vi ska ha då. Men nu kommer det bilder av de saker jag köpte och så hörs vi en annan dag. Hejdå /T


        


         


 

Av tj - 10 september 2010 20:44

Hejsan. Idag var det då äntligen fredag. En skön helg hoppas jag på. Idag hade vi på LPL en hinderbana som det skulle vara en med ögonbindel och en annan som ledde. Jag tyckte att det gick ganska bra tills det var min tur att leda. Då gick det åt ......


Jag fick två som jag skulle leda och det är mycket svårare än med en.Det hela slutade med att jag bara hann leda dem genom halva banan innan vi stoppades för att alla andra väntat för länge  


Efter dagen så vilade jag några timmar, sedan styrde jag cykeln ner till Vattentorget ( UNF ) Där va jag i några timmar, idag var det dryckesprovning. Ganska starka drycker tycker jag själv. Nu är jag då hemma och tar det lilla lugna. Jag skriver imorgon, hejdå. /T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards