TJ

Alla inlägg under augusti 2010

Av tj - 10 augusti 2010 14:00

Som ni vet så bad jag alla att skicka in en låt som jag kunde använda som veckans låt. Detta blev vinnaren!!!! tråkigt nog står det anonym så vem som skickade låten vet jag ej.  Här kommer den i alla fall.



/ T

Av tj - 9 augusti 2010 14:04


/T

Av tj - 8 augusti 2010 21:14

Godag   vilket väder vi haft idag. Inte alls kul må jag säga. Men idag blev det Urshult fast med felkörningar och på vår väg träffade vi mycket trevliga människor. Smålänningen är god och utsökt. Detta stämmer och spec idag. Men trots allt det bara regnade hela tiden.


Har börjat förbereda för filmen som jag ska fixa i slutet av nästa vecka om vi kommer hem då. Funderar att åka på fredag eller lördag. Mormors syster kommer imorgon till oss. Vi har inte träffat henne på 9 år så det är en höjdpunkt att hon vill komma. Hon bor i Värmdö utanför Stockholm. Vi har precis ätit varma mackor och tagit det lugnt efter denna galna dag.


Om jag får säga det själv så sover jag nog gott ikväll  / J     

Av tj - 8 augusti 2010 17:17

hej hej. Idag har det varit en ganska regnig och kall dag. Jag är inte van vid det så här efter Spanien.  Hoppas att det snart blir bättre  Idag så har jag suttit vid datorn ett tag innan jag åkte iväg med min storasyster och pappa till mormor. Vi åt lite bullar och drack saft, kaffe och te. Sen när jag kom hem så åt vi mat.       Nu på kvällen så ska jag nog försöka hinna med lite wii och annat.


Vi är nu inne på de sista lovveckorna, vet inte vad jag ska tycka om det. Visst, det är tråkigt att sommaren är slut och det känns som att det går fortare och fortare. Men det gör det ju också   Men det känns också lite skoj att börja på en ny skola, både J och jag har ju lämnat Fagrabäckskolan. Jag kommer nu att gå på Teknikum.


Det var nog allt för mej idag. Ha det så bra allihopa och ha en fortsatt bra kväll.  


                                                  /T   

Av tj - 8 augusti 2010 09:26

Haha i detta bildspel så får ni försöka att hänga med i de snabba texterna :D



/ T   

Av tj - 7 augusti 2010 20:15

Tjena   


Idag skulle vi åka till Urshult. Men hunden Arthur halltade så det blev djursjukhuset i Hässleholm igen. Medans mormor var inne med Arthur så åkte jag och morbror runt och handlade på ÖoB m.m Jag handlade biligt godis och dvd skivor att bränna ut filmer som jag och T gjort samt mina egna verk som man kan spara och sedan se i tvn.


Sedan åt vi på Mac Donalds, när vi kom hem spelade vi lite utomhus spel. Har tittat lite på tv. Imorgon hoppas jag att det blir Urshult   och att vädret håller. Kollat lite på klart.se och 3 väderkanaler till och alla säger att det ska regna imorgon men vi får se hur det ser ut. Det var väl denna dagen mina vänner.


                     / J

Av tj - 7 augusti 2010 16:00


/T

Av tj - 6 augusti 2010 22:28

Om ni inte vill se början så spela då fram 40 sekunder så ser ni precis när dom börjar spela. Visar detta klipp för att jag tycker att dom är superbra. Hoppas att ni också tycker det!!



/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards