TJ

Alla inlägg under mars 2010

Av tj - 7 mars 2010 12:51

Hej hej


Nu börjar man se balkongen. I torsdags blev jag bra och gick till skolan. Fredagen blev att titta på tv sen på kvällen och åka till pappa. Hade kalas för Pappa och hans sambo igår. Det var kul att träffa alla mina kusiner igen.


Nu åkte jag hem och ska göra lite läxor.   


  

Av tj - 6 mars 2010 21:39

 Hejsvejs !!  Idag har det varit mycket saker som hänt, det var lite tv och sedan så spelade jag wii med en kompis vi körde konståkning och lite annat vi spe      lade ochså lite keyboard. Det har såklart varit dator och melodifestivalen och nu är det ju avgjort så nästa lördag blir det till kolla på hur det går.  Ikväll så kom min storasyster hem ochså så vi har tittat på lite bilder från en av hennes resor.    /T                                                                                                                                                                                           

Av tj - 4 mars 2010 20:37

 Hej Hej. Idag hade vi Bild följt av So och matte. En rolig följt av två tråkiga. Hur som hälst efter skolan har det väl blivit tv och lite spel, och så kom en kompis över en stund       Man har ju nyss börjat skolan igen och man är redan trött på den hehe     Imorgon så är det sovmorgon som gäller sen två lektioner sedan är det helg jippi.      


                                           /  T

Av tj - 3 mars 2010 23:06

Hejsan hejsan! Ikväll så har jag varit på hyttsill. Det var god mat bra musik + att man fick se och testa på att blåsa glas. Jag fick med mig några fina bilder från kvällen i alla fall, men nu är det sent hejdå   /T                              

Av tj - 3 mars 2010 22:29

Hallå hallå !


Har vart sjuk i 2 dar nu. Tydligen går det något i skolorna precis som härjer. Precis nu när jag skriver så känner jag mig frisk. Vilket är härligt men man vet ju inte om det slår om så att säga framåt morgondagen. Jag tröstade mig iaf med en pizza. Riktigt gott faktiskt, jag äter inte det så hilma ofta så när jag gör det njuter man verkligen.


SÅ gott        Kollat på tv och såvidare. Nu hoppas vi på en bra morgondag.


Good Bye  /  J

Av tj - 3 mars 2010 12:15

Gös med dilltomater

  

Ingredienser

4 port

4 portionsbitar gösfilé, 600 g, eller torskfilé
1 1/2 tsk salt
1 dl ströbröd
smör
250 g körsbärstomater
1 1/2 dl hackad dill
2 1/2 dl grädde

Gör så här

Krydda fisken med hälften av saltet och vänd i ströbröd. Stek i smör i en panna ca 2 min på varje sida. Lägg i halverade tomater och dill i pannan. Krydda med resten av saltet. Häll på grädden. Koka under lock ca 5 min. Servera med kokt färskpotatis.

Av tj - 1 mars 2010 23:00

Tjena    


Nu är jag hemma igen efter mina lilla turné kan man säga, haha. Kom hem visserligen igår men orkade inte lägga in något då. Lovet duger till 90 %, dessutom går det så fort för om ca 9 timmar börjar jag med Svenska.


Idag har jag inte gjort så himla mycket mer än att jag var med en kompis sen mixtrade med datorn. Falukorv med potatismos till middag blev det.


Jag fick diska efteråt. Vid halv elva blev jag hungrig och tittade på tv och åt lite.


Nu säger jag god natt    /  J  

Av tj - 1 mars 2010 20:55

Jaha hej hej. Nu är lovet slut och skolan börjar imorgn igen, tråkit.    Lovet har varit perfekt så det kan man inte klaga på. Imorgon så slutar man 15:40 en lång dag fast kul endå    Idag har jag varit med en kompis större delen av dagen, vi hade det skojit med mitt nya keyboard, alltid roligt med nya saker ju.  

/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards