TJ

Alla inlägg under mars 2010

Av tj - 13 mars 2010 22:02

Här har vi årets vinnare:  Anna Bergendahl


               

Av tj - 13 mars 2010 18:00

Hej allihopa.    Idag så kom min syster, hon gav mej ett nytt wii-spel.   Vi har nyss spelat klart första världen. Det tog 3 timmar. Den sista boss-banan var inte lätt. Bara den tog 1 timmer tror jag. Tillsist så kunde vi hela banan så det var lätt den sista gången. Jag har velat ha just det här spelet länge, jag är glad över att jag fick det just idag.   Ikväll så kommer vi att ha gäster dom kommer lite senare. Men kl 8 så är det melodifestivalen ( final ) det kommer nog alla att kolla på lite här hemma.                     Nu ska jag gå och spela mer wii hejdå      /T

Av tj - 12 mars 2010 14:28

   

Av tj - 12 mars 2010 14:00

Hej hej. T här. Nu är skolan slut för denna veckan, den har varit helt okej.   Nästa vecka är det ju dags för engelska nationella-proven. Hela klassen har tränat som galningar så det ska säkert gå bra för alla.   ikväll blir det stan, kul !


Imorgon så får vi besök på kvällen och det blir kul och så att det kommer att avgöras i globen, vem ska få vara  med i eurovision från sverige. Jag håller på några stycken hihi. 


                         hejdå allihop! "!      /T

Av tj - 11 mars 2010 20:14

Av tj - 10 mars 2010 12:15

Panerad Schnitzel
  
Färdigt på: 20 min
Ingredienser
8 st kalvschnitzlar
2 st ägg
2 dl ströbröd
salt
peppar

Gör såhär


1. Vispa upp ägget med salt och peppar.

2. Häll upp ströbrödet på en tallrik.

3. Doppa först schnitzeln i ägget och sedan i brödet så att paneringen täcker ordentligt.

4. Stek på medelhög värme i smör, 1-2 minuter på varje sida.

5. Servera med en god tomatsallad eller kall på ciabattabröd på picknicken.

Av tj - 9 mars 2010 22:16

  

Tja       


Igår var jag så yr att jag fick lägga mig ner när jag kom hem från skolan. Blev inget bloggande då. Idag har vi haft en lång dag. Vi hade vikarie på morgonen och framåt dagen. På historian tittade vi på film. Schindles List hette den. Den är tydligen jätte lång för vi ska se färdigt den på fredag.


Gjorde våfflor på hemkunskapen    

Jag gjorde alla läxor igår innan jag gick o la mig så har inga läxor än att göra resten av veckan.


Det blev ett litet inlägg.   Ha det soft       /  J

Av tj - 8 mars 2010 20:06

Hejsvejs "!!       Idag har det varit en kul dag. På hemkunskapen så lagade vi kebabpaj det var jättegott !!        Efter det följde matten, inte så kul men det gör inget, det var en kort lektion. Efter skolan så åkta jag hem och så kom en kompis. Det blev mycket wii.Jag tror att jag har slagit ett rekord i att spela wii  

Längtar till sommaren så klart med all värme, bad och sol.    Det får räcka med snö nu. Och längtar också tillbaks till Fridafors. Ha det gött allihop!!


(Se lite från Fridafors)

     /  T  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards