TJ

Alla inlägg under februari 2010

Av tj - 3 februari 2010 11:30

Hej hej allihop. Nu sitter jag i skolan, jag ska straxt på lektion, Slöjd.
Första lektionen var svenska då hade vi övningar för nationella-proven.
 
                                   hej hej leverpastej!  / T

Av tj - 2 februari 2010 22:49

Som sagt, jag sa tidigare idag att vi skulle ha lektioner och aktiviteter. Lunchen blev Ost och kycklingsås med makaroner. På Historia passet tittade vi på film om mellankrigstiden. Ni vet ju redan många av er att jag fundera på att starta veckans kändis där jag kommer berätta skvaller men framför allt info om denna person. Jag tänker dock att bara rikta in mig på en person, om det är en grupp tar jag gruppmedlemmar i tur och ordning. Jag har inte riktigt bestämt mig för detta men ska nog bli genomtänkt innan veckans slut.


Morgondagen väntar med sovmorgon till 9.15 och sedan skola fram till 12.35 Känns ganska konstigt att sluta så tidigt men ändå skönt med lite korta dagar.


Detta är nog allt för mig just nu och på återseende


/  J 

Av tj - 2 februari 2010 19:21

Hej alla bloggare ! Idag tisdag. Oftast den tråkigaste dagen då man slutar sent och har tråkiga lektioner, men idag var det helt okej.   Vi hade dubbel So, engelska ,matte, svenska och elevensval. Efter skolan åkte jag och var med en kompis. Jag ser fram emot friluftsdagen på måndag.   Ha det bra allihop! / T    


  !

Av tj - 2 februari 2010 16:16

 

Hej bloggare!   


Nu har vi kommit fram till att vi ska ha vissa arbetsuppgifter. T tycker att man borde ha ett veckans inslag. Efter mycket tänkande blev det att T kommer att ha veckans låt.    J kommer att lägga in recept m.m J vill även och funderar på att även slänga in veckans kändis.


Vi kommer narturligtvis fortsätta med vårt bloggande var för sig och tillsammans.   


Hoppas ni fortsätter att besöka vår blogg 


    /   TJ

Av tj - 2 februari 2010 09:29

  

God morgon allihopa   


En härlig vinterbild välkommnar dagen. En lång dag väntar med lektioner och aktiviteter. Ost och kycklingsås med makaroner ska det serveras till lunch idag. Det låter ju jätte gott    


Jag lägger förmodligen in mer senare idag. Vi ses


/ J        

Av tj - 1 februari 2010 20:46

På måndagar brukar man ju vara trött när man går till skolan, men idag var det  en helt okej dag. Vi slutade redan 13:15 ! Hemkunskap, matte, engelska och So. kort dag, men det är ju det som är så skönt     


                                                  

                / T

Av tj - 1 februari 2010 20:27

   Tjo   


Idag har det blivit mycket bloggande, jag har haft en ganska hyfsad måndag. Jag började 8.20 med Hemkunskap och sedan hade vi lite Matte m.m Det serverades Biff med sås och potatis till Lunch. Sist hade jag ett Historia pass innan jag åkte till min kompis och startade denna blogg. Vi snackade om den hela dan idag och se, nu är den startad.


Vi spelade lite Wii innan jag gick hem och när jag kom hem gjorde jag lite läxor tills imorgon och resten av veckan. Det är måndag och det betyder att det är Medium på tv vid 22.00 Nu ska jag nog gå och göra något annat men jag ser att vi har fått besökare och det är alltid trevligt.


Ha det så bra....  See you later / J

Av tj - 1 februari 2010 18:28

  Detta är en bild från Fridafors ! kul ställe !  


 Där kan man göra allt som fotboll, fiske och fler utmaningar   / T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards